Kilka słów wyjaśnień....

Kochani witam Was serdecznie :)

Przepraszam za ten tydzień, a dokładnie za brak regularności w pisaniu postów, ale coś nie najlepiej się czuje. Często boli mnie głowa na zmianę ciśnienia.
 Wówczas nie jestem w stanie skupić się na niczym.
Nawet na zwykłych czynnościach domowych....

Z natury jestem osobą ambitną i jak już coś robię staram się wykonywać na sto procent. Tak samo jest z pisaniem postów tutaj na blogu i na mój drugi blog o mojej kosmetycznej pasji.
W momencie kiedy czuje, że nie uda mi się czegoś zrobić tak jak bym tego chciała wolę sobie odpuścić.
Lubię pisać, lubię swoje blogi i chcę być z Wami szczera w tym co robię.

Mam nadzieję, że nikt nie będzie na mnie zły z tego powodu.
Mogę jedynie powiedzieć, że przepraszam za chwilowe niedyspozycje.


Nie mamy wpływu na okoliczności, które czasem nas spotykają choćby gorsze samopoczucie, choroba czy też wypadek losowy. Niestety nie jestem osobą całkowicie zdrową, która może sobie wszystko zaplanować a potem krok po kroku to realizować. Staram się być osobą zorganizowaną i poukładaną, ale niestety na moje życie i samopoczucie wpływają czynniki, od których jest zależne moje dalsze działanie.
Pogoda, ciśnienie, samopoczucie, słabszy dzień to wszystko między innymi wpływa na to jak się czuje danego dnia i ile jestem w stanie osiągnąć.
Staram się zawsze dawać z siebie więcej niż jestem w stanie, ale wówczas mój organizm sam o sobie daje znać, że koniec i basta.
Muszę mieć czas na regenerację i odpoczynek.

Jak już wiele razy wspomniałam lubię to miejsce w mojej wirtualnej przestrzeni oraz Was moich czytelników. Jesteście częścią mojego życia. Pisząc blog czuję, że biorę w pewnym sensie odpowiedzialność za to co Wam przekazuję. Dlatego też mam poczucie wyjaśnienia Wam czemu tak nagle zniknęłam. Wiem, że z pewnością ta sytuacja jeszcze nieraz się powtórzy. Nie jest to zależne niestety ode mnie. Nie gniewajcie się na mnie z tego powodu.


Staram się być z Wami na bieżąco na Facebooku:

Magdalena Werner- Kolekcjonerka Marzeń 

 oraz na Instagramie:

Krupcia936 

Serdecznie zapraszam Wszystkich do śledzenia mnie właśnie tam.

Jeszcze raz Kochani tak na przyszłość nie gniewajcie się jak zniknę stąd gdzieś na dłużej.

Buziaczki i słonecznej pogody Wam życzę :)


Komentarze

  1. Nikt się na Ciebie nie gniewa...wszyscy jesteśmy z Tobą. Niczym się nie martw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tłumacz się Krupciu i nie przepraszaj. Masz prawo do słabszych dni. Najważniejsze żebyś szybko wróciła do pełni formy i do tego, co lubisz. Za to trzymam kciuki!
    P.S. a może napiszesz kiedyś na swoim 'urodowym' blogu parę słów o kolagenie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa :) Wezmę pod uwagę Kochana Amasjo Twoje sugestie :)
      Pozdrawiam serdecznie!!! :)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki, też mnie boli głowa od ciśnień. Migreny ♥

    Poza tym zostałaś nominowana do Liebster Award. Miłego odpowiadania :) Podrzucam linka: http://xmonmondeextraterrestex.blogspot.com/2015/03/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana za nominacje :) Oczywiście z wielką przyjemnością odpowiem na pytania :)
      dziękuje również za miłe słowa. Głowa właśnie mnie też boli od migren....
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Kochana, świetnie to rozumiem, bo jestem w identycznej sytuacji! Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Asiu chciałabym Ci pomóc, ale nie potrafię, Ja i informatyczne rzeczy totalnie nie moja bajka.... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepraszaj Krupciu, każdy ma prawo do gorszego samopoczucia czy choroby i wiadomo, że wtedy wszystko inne schodzi na dalszy plan.
    Ja bloga pisze rzadko i też często nie piszę notek przez gorsze samopoczucie czy brak czasu. Zmiany pogodowe też na mnie mają negatywny wpływ, więc doskonale rozumiem Twoje złe samopoczucie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie Tajemnicza Duszyczko. Zdrowie jest najważniejsze. Nie ma co robić czegoś na siłę. Pozdrawiam i buziaka przesyłam :*

      Usuń
  7. w każdej Twojej notce widać szacunek do czytelnika i to jest bardzo ważne :)
    pozdrawiam Cię ciepło i samych dobrych dni życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie człowiek jest na pierwszym miejscu. Dlatego też tak bardzo szanuje każdą osobę, w tym moich Czytelników. Pozdrawiam Cię serdecznie i buziaczki :*

      Usuń
  8. Nie przepraszaj,zerkam codziennie na insta i wiem co i jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma za co przepraszać kochana :) cudny blog :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie :)
      zapraszam częściej :) :*
      buziaczki :*

      Usuń
  10. Mnie też głowa nachrzania na zmianę pogody, średnio to wygodne. A raczej wcale.
    Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię doskonale Szalona Chinasko :) Buziaczki Kochana :*

      Usuń
  11. Kochana cieszę się, że mogę być na twoim blogu, czytać go i niejako uczestniczyć w relacji z Tobą:) rozumiem Cię doskonale... mi się "planowanie" posypało po urodzeniu Perełki... ale i tak jesteś bardzo dzielną i silną osobą-dajesz ciepło i miłość innym... to jest ogromny SKARB:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo Kochana za tak miłe i ciepłe słowa :*
      Właśnie potrzebowałam ich. Jeszcze raz dziękuję bardzo :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"