Dzień Kobiet :)

Witajcie Kochani!!!

Jutro obchodzimy Kochane Panie nasze święto :)

Z tej okazji chcę Wam wszystkie życzyć, aby jutrzejszy dzień był dla Was wyjątkowy,
inny niż pozostałe dni w roku.
Dajcie się po rozpieszczać swoim lubym.
Każdego dnia dajemy z siebie 100 %, więc jutro możemy sobie troszkę odpuścić. 
Nie zawsze musimy robić wszystko perfekcyjnie.
 

Nam również należy się troszkę lenistwa, rozpieszczania i czułych słów :)
 

Zapraszam Was na post o kobiecości.
O tym jak na nowo musiałam odnaleźć w sobie cząstkę kobiecości po wypadku:


Wszystkiego Najlepszego Cudowne Panie!!!!



Krupcia :)



Komentarze

  1. Madziu, z okazji tego dnia, życzenia również dla Ciebie! :) Niech uśmiech nigdy nie znika z Twojej twarzy, a Ty zawsze bądź tak pozytywną osobą! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Ciebie też wszystkiego najlepszego <3 :* Jesteś wspaniała pamiętaj o tym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny dzień w szkole, naprawdę ja to mam zawsze szczęście :))
    Najlepszego ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego zwariowana Chinasko :*
    Trzymaj się cieplutko Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle spóżniona jestem,ale mam mało czasu,wszystkiego naj naj :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....