"Każda chwila życia, to przejście przez most, który coś kończy i coś zaczyna..."

Anioł

Jestem jak ten Anioł, któremu podcięli skrzydła i błądzi po świecie zagubiony...

Szukam ludzi,
którzy będą przy mnie tak jak ja jestem przy nich
obdarowując ich bezinteresowną pomocą
 oraz szczerym uśmiechem każdego dnia.

Szukam miejsca,
gdzie mogłabym się położyć i zasnąć
przypatrując się zachodzącemu słońcu,
wsłuchując się w szum morskich fal.
Zaś
budzić się słysząc piskliwy dźwięk wydawany przez poranne ptaki
budzące się tak jak ja do Życia.

Szukam sposobu,
aby móc wierzyć, kochać,
 odnajdywać samego siebie nie tracąc nadziei, która jest we mnie.

Czuć szczęście i móc się nim cieszyć całym sobą.
Żyć pełnią tak,
aby później nie musieć niczego żałować i się wstydzić.

Szukam czasu,
w którym mogłabym znaleźć chwilkę, aby 
móc zatrzymać się i przemyśleć wszystko od nowa.
Chwilę,
gdzie mogłabym odpocząć, nie myśląc o niczym.

Pragnę odzyskać skrzydła i wrócić tam skąd przybyłam...



P.S.
Wszyscy powinniśmy cieszyć się każdą 
nawet najdrobniejszą chwilą z bliskimi
ponieważ
nigdy nie możemy przewidzieć,
kiedy te wspólnie spędzone chwile przemienią się 
w wspomnienie...

Ściskam mocno :*
Krupcia

Komentarze

  1. ludzie myślą, że są nieśmiertelni i dlatego czasem zapominają by cieszyć się małymi rzeczami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana niestety muszę się z Tobą po raz kolejny zgodzić.... Buziaczki Doluś :*

      Usuń
  2. ...nic dodać, nic ująć...
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słowa i wiele w nich prawdy. W szarej codzienności człowiek goni za szczęściem, czeka na wielką radość, na jakieś wielkie wydarzenie w swoim życiu a nie potrafi cieszyć się tymi małymi radościami, których dostrzeganie tak na prawdę jest istotą szczęścia. Wielkie szczęście jest ulotne, trwa chwilę i znika a te małe szczęścia można dostrzec na co dzień a dostrzeżenie ich daje prawdziwe szczęście.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Tajemnicza Duszyczko :* w zupełności się z Tobą zgadzam. Buziaczki Kochana :*

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja nowa odsłona- Krupcia-Poetka:)
    Mądry i głęboki wiersz z poruszającym i przemawiającym przesłaniem.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo tak piękne słowa :)
      Nie wiem co mam powiedzieć... Bardzo się cieszę, że się podoba :) dla mnie to debiut :)
      Pozdrawiam buziaki :*

      Usuń
  5. Ja się ciesze bo tego czasu mamy tak mało :/ Śliczne na tym zdjęciu wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Asiu :* Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"