Winter :)

Witajcie Kochani :)

Nie wiem jak u Was, ale u mnie w Krakowie zima w pełni.
Wczorajszy poranek był jednym z najpiękniejszych zimowych poranków, jakie
miałam okazje widzieć w Krakowie w czasie trwania tej zimy.




Od kiedy usiadłam na wózku zima nie należy do moich ulubionych pór roku. Jest mi ciężko poruszać się na zewnątrz samej, jeździć po tym śliskim śniegu, który niemiłosiernie klei się do ciągów wózka 
i rąk. Momentalnie rękawiczki przemakają, a przez panujący mróz ręce natychmiast zamarzają. Sprawia przy tym to okropny ból. Kto nigdy nie poruszał się zimą wózka inwalidzkiego niestety nie zna tego uczucia i nie zawsze jest w stanie zrozumieć osobę właśnie tak się poruszającą.
Myślę, że nie tylko mi, ale i innym wózkowiczom w tym okresie jest ciężko wychodzić przez to 
z domu i poruszać się samodzielnie w terenie. 
Dlatego też wolę zimę podziwiać z widoku okna :)

Dziś nieoczekiwanie dostałam paczuszkę :)
Przyszły do mnie ulotki związane z pomocą dla mnie od Fundacji Avalon:

Dziękuje :)



Kochani życzę Wam miłego tygodnia pełnego samych radości i niespodzianek :)
Buziaczki- Wasza Krupicia :)




Komentarze

  1. Piękne zdjęcia, pięknej zimy ;) a u mnie wciąż zero śniegu, szaro i byle jak... :( aż zaczynam marzyć o bieli dookoła ;) Madziu, Kochana, w tym roku będę rozliczać się z podatku po raz pierwszy, ale jeśli mi się uda i niczego nie sknocę to postaram się przekazać mój 1% dla Ciebie :) - tym bardziej mam nadzieję, że jakoś się połapię w tej całej "papierologii"...
    Ściskam Cię cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Moja Marzycielko :* Każda pomoc dla mnie jest czymś wyjątkowym i bezcennym, lecz Twoja jest dla mnie zaszczytem.... czytając Twój komentarz Marzycielko, aż zakręciła mi się łezka w oku.'
      Brak słów....

      Usuń
    2. Eeej, Madzia, nie mów tak, bo mnie zawstydzasz! ;) jeszcze nic nie zrobiłam Kochana ;)
      Buźka :*

      Usuń
    3. Kochana Marzycielko, dla mnie liczy się chęć niesienia pomocy oraz dobre serce :) A Ty masz to i wiele innych pozytywów :*

      Usuń
  2. faktycznie pięknie w Krakowie :)
    rozumiem, jak ciężko Ci musi być się poruszać... ale we wszystkim potrafisz znaleźć dobre strony :) cudowną jesteś osobą, dajesz wiele od siebie i dlatego to do Ciebie wraca w równie dobrej postaci :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to prawda. Pochodzę ze wsi i tam zawsze zima była biała i piękna. w mieście Kochana nie zawsze tak jest- niestety :( Ale widok za oknem tak bardzo mni ujął, że chciałam się podzielić z Wami :)
      Staram się zawsze, w każdej sytuacji znaleźć coś pozytywnego i dzielić się z drugą osobą :) Taka zawsze byłam, choć nie zawsze jest to łatwe i proste :)
      Buziaczki Kochana :*

      Usuń
  3. W Krakowie byłam tylko raz ,dzieli mnie od niego 500 km,ale miasto jest pięknie i obiecałam sobie,że do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w Krakowie od kilku lat, ale jestem nim oczarowana i zakochana po uczy :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. U mnie tylko lekko popruszyło śniegiem. Śnieg ładnie wygląda i na tym jego urok się kończy, bo miło jest na niego popatrzeć ale marznięcie już miłe nie jest. Ja z racji tego, że dojeżdżam busami do pracy nie lubię zimy, busy albo się spóźniają albo odjeżdżają wcześniej i czekanie na przystanku i marznięcie fajnie nie jest. Ja zdrowa osoba nie przepadam za zimą, bo nawet mnie ona nieco utrudnia życie a co dopiero osoba na wózku, która ma na prawdę utrudnione przez to życie. Ale dobrze, że wszędzie starasz się odnajdywać plusy i to w Tobie podziwiam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie każdemu zima musi pasować. Jak każdej pory roku i tu Tajemnicza Duszyczko mamy plusy i minusy :P
      Kochana jestem zwyczajną dziewczyną, kobietką która jedynie w życiu pragnie być szcześliwa i spokojna. Chcę czerpać z życia tyle ile się da najwięcej i dzielić się tym z innymi :)
      Tylko tyle...
      Buziaczki:*

      Usuń
  5. Pięknie, u nas śnieg już stopniał. Czuć w powietrzu wiosnę! Trzymaj się tak kochana :* Pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już Kochana Doluś nie mogę się doczekać wiosny :) jest to jedna z moich ulubionych pór roku :)
      Buziaczki :*

      Usuń
  6. Witaj wojowniczko. Bardzo dziękuje za odwiedziny i życzenia. Wzajemnie życzę, tobie wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku. Muszę przyznać, że przekazujesz przeogromny optymizm aż buziak się sam uśmiecha. Taką pozytywną energię, posiadają nieliczni a ty jesteś wybraną , jedną z nich. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za tak miłe i pełne radości słowa. Nie wiem co mam powiedzieć... jedynie tyle, że dziękuje bardzo :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"