weekend :)

Witajcie Kochani,

mamy już piątek- koniec tygodnia, weekendu początek :)

Na początku chcę Wam podziękować za tak miłe słowa pod moim wierszem oraz za wiadomości.
Bardzo to motywujące jest.
Nawet nie myślałam, że mój wiersz wywoła takie małe "zamieszanie".
Nie jestem poetką 
- znam dużo osób, których twórczość jest naprawdę twórczością na bardzo wysokim poziomie.

Znikłam stąd na te parę dni, 
gdyż ostatnie dni były dla mnie troszkę ciężkie.
Zmarła  nagle moja koleżanka, która w zeszłym roku brała udział w
 Wyborach Miss Polski na wózku 2014. Asia miała zaledwie 21lat. :(
Jestem wrażliwą osobą i bardzo przeżywam takie wiadomości...

Troszkę zdrowotnie też się nie najlepiej czułam- bolały mnie nerki i plecy. 
Przez cały czas leżałam oraz dużo piłam, tak jak zalecała moja Pani Doktor.
Robiłam wyniki i niby badania wyszły w porządku.
 No, ale niestety wciąż mnie coś boli i czuję się słaba.
Wczoraj robiłam ponownie badanie i mam czekać do poniedziałku na wyniki.

Staram się być z Wami na biężąco tutaj:
oraz
a także zapraszam Was do

Bardzo mi miło jak zaglądanie na moje profile,
mam nowe polubienia, obserwatorów oraz nowych czytelników.
Dziękuje Wam za nie.
Dzięki temu wiem, że to co robię nie idzie na marne.
Są ludzie, którzy potrzebują właśnie takich osób by móc zrozumieć to co ich spotyka.
Pogodzić się z własnym losem i móc żyć oraz cieszyć się tym życiem.
Jeszcze raz DZIĘKUJE!!!! <3
Zapraszam na więcej i do jeszcze większej aktywności z Waszej strony :)

Kochani ja już na dziś kończę,
Wam życzę miłego weekendu pełnego pozytywnych zdarzeń!!!

Takie małe wspomnienie z wesela naszych przyjaciół- Madzi i Bartka :)


Buziaczki - Wasza Krupcia :*

Komentarze

  1. Madziu, powtórzę kolejny raz: jesteś NIEZWYKŁA!!! :)
    Rozumiem Twoje przygnębienie - kiedy odchodzi ktoś, kogo znamy, kto w dodatku jest tak młody, trudno nam uwierzyć w to, że już go nie ma... Niestety znam to uczucie - kilku moich rówieśników także odeszło zbyt wcześnie...
    A co do zdrowia, mam nadzieję, że wszystko jest (lub lada chwila będzie) w najlepszym porządku :)
    Buziaczki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dużo zdrówka! :* Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Asiu bardzo :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"