FoTo MiX- Wesele :)

Witajcie Kochani!!!

Jak Wam mija weekend???

Mnie dziś zebrało na wspomnienia z wesela naszych przyjaciół-Madzi i Bartka.

Chciałam się nimi z Wami podzielić :)

Wczoraj dodałam kilka zdjęć, a dziś postanowiłam troszkę więcej Wam pokazać.

Zapraszam do oglądania:









 Mam nadzieję, że Wam taki post się podobał.

Można być osobą niepełnosprawną, ale w niczym to nie przeszkadza by być szczęśliwym

i żyć normalnie w miarę swoich możliwości.

Wesele i ślub były piękne :)

Z pewnością jest co wspominać.
Buziaczki!!! :*

Wasza Krupcia :)



Komentarze

  1. Pięknie 😊 widać, że żyjesz pełnią życia ❤ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Doluś!!! :* Staram się przeżyć życie najlepiej jak się tylko da:) Buziaczki :*

      Usuń
  2. Zabawa musiała być przednia :) a już na pewno wspaniale udokumentowana :)
    Ściskam mocno! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. pienie wyglądałaś, Kochana! masz cudowne wspomnienia, dziękuję, że się nimi dzielisz :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ..widać jak wspaniale było na weselu, jak się świetnie bawicie razem, zdjęcia są śliczne !
    ..serce się raduje, kiedy jesteś szczęśliwa Krupciu.. przepięknie wyglądacie razem Madziu !

    - pozdrawiam najcieplej i zostawiam magie tęczowego uśmiechu ..:);**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna atmosfera! Wygląda na mega zabawę, DJ na wesele co ma tyle sprzętu to gwarancja dobrej imprezy. :p Na prawdę wygląda to bardzo profesjonalnie jak patrzę na ten parkiet, fajny klimat, fajnie że się dobrze bawiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie się zgadzam, odpowiednio wybrany DJ na wesele potrafi solidnie rozkręcić imprezę, a widać, że ten tutaj był solidnie przygotowany.

      Usuń
  6. Wspaniałe zdjęcia, widać, że bawiłaś się naprawdę wybornie. Z tego co widzę po zdjęciach na weselu trafił Wam się świetny zespół muzyczny. Jak wiadomo odpowiednio dobrana muzyka porwie do wspólnej zabawy wszystkich gości, dlatego też warto skorzystać z usług profesjonalistów. Bardzo mile wspominam wesele koleżanki z pracy, na której fantastyczną oprawę muzyczną zapewnił świetny zespół muzyczny z Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący wpis, z tego co widzę po zdjęciach musiałaś naprawdę świetnie się bawić na tym weselu. Ja również uwielbiam tańczyć, kilka tygodni temu wybawiłam się za wszystkie czasy na weselu mojej przyjaciółki. Zatrudniony przez nią wodzirej na wesele z Poznania świetnie komunikował się z publicznością, z którą szaleliśmy na parkiecie do bladego świtu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywna relacja, po zdjęciach widać, że bawiłaś się naprawdę szampańsko. Pięknie wyglądasz na zdjęciach, widać, że jesteś fotogeniczna. Ja ostatnio uczestniczyłam w weselu mojej koleżanki, wynajęty przez nią kamerzysta na wesele z Częstochowy zrobił nam naprawdę piękne zdjęcia. Widać, że zasada trójpodziału nie była mu obca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, widać, że świetnie się bawiliście. Nie ukrywam, że podziwiam fotografów, którym udaje się uchwycić w kadrze tak wyjątkowe, unikatowe momenty. Fotograf na wesele z Bydgoszczy, którego zatrudniła moja przyjaciółka, również posiadał tę umiejętność. Uchwycone przez niego momenty niekiedy wręcz zapierają dech w piersiach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna relacja, widać, że świetnie się bawiłaś. Ostatnio również uczestniczyłem w podobnej biesiadzie, ale tym razem byłem odpowiedzialny za nakręcenie relacji z wesela. Choć studiuję reżyserkę, to jednak nie ukrywam, że nie dysponuję jeszcze profesjonalnym sprzętem filmowym, tego typu akcesoria są bowiem bardzo drogie. Na szczęście udało mi się nawiązać owocną współpracę z firmą oferującą wynajem sprzętu filmowego. Dzięki nim mogłem nakręcić świetny materiał, który został doceniony przez wszystkich weselników.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna relacja, po zdjęciach widać, że bawiłaś się wyśmienicie. Patrząc na Twoje zdjęcia jeszcze bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że to właśnie zespoły weselne w głównej mierze odpowiadają za to czy zabawa będzie udana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest DJ na wesele, który na bieżąco widzi przy jakiej muzyce goście bawią się najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia, widać, że fotograf ślubny ma talent. Moja przyjaciółka z pracy w zeszłym roku wyszła za mąż, pamiętam, że wynajęty przez nią fotograf towarzyszył parze młodej praktycznie na każdym kroku. Fotograf rozpoczął swoją pracę od uwiecznienia przygotowań panny młodej, a zakończył ją dopiero na oczepinach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna relacja! Widzę, że wszyscy goście szaleli na parkiecie. No cóż, wcale im się nie dziwię. Doskonała zabawa, szampański nastrój i efektowna dekoracja światłem — w takich warunkach nogi aż same rwą się do tańca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że weselisko było udane…Na pewno para młoda korzystała z usług kamerzysty, wówczas można by zobaczyć całą zabawę…Jeśli natomiast mowa o usługach kamerowania to mogę polecić to studio https://www.weddingstudiodrsl.pl/. To grupą pasjonatów, określanych jako „ludzie telewizji”, którzy po godzinach oddają się swoim pasjom. Filmowanie ślubów to wymagająca sztuka, w którą pracownicy studia wkładają serce i pełne zaangażowanie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....