"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń. "- Rossevelt

Witajcie Kochani,
w końcu udało mi się znaleźć troszkę czasu na naskrobanie choć paru słów.
Ostatni tydzień jak wiecie był dla mnie trudny. Głównie z powodu kontuzji prawego barku oraz bólu nadgarstka.
 Nie wiem czemu, ale nagle wszystkie plagi świata mnie dopadły.
Starałam się mieć dobrą minę i na zewnątrz udawałam, że wszystko gra.
W środku było mi smutno i przykro, że nie mogę ćwiczyć, że mnie boli ręka i jestem zależna od drugiej osoby. Nie lubię być zależna od drugiej osoby...

W tym tygodniu na szczęście jest ogromna zmiana. Nie nazwałabym tego rewelacją, ale póki co jest dobrze. Wczoraj pierwszy raz po ponad tygodniowej przerwie zrobiłam trening. Może nie był on taki jakbym chciała, ale najważniejsze, że nie jest tak źle jak też myślałam, że jest.
 Prawa ręka dawała o sobie znać, ale nie na tyle by nie wykonać treningu.

źródło:http://365cudow.blogspot.com/2013/02/ten-kto-nie-chce-znajdzie-powod-ten-kto.html

Staram się cały czas pracować nad sobą. Nie tyle chodzi mi o treningi i moją pasję związaną z podnoszeniem ciężarów. Bardziej o nabieranie dystansu do pewnych spraw. Wcześniej brałam do siebie bardzo wiele. Choć nie pokazywałam tego na zewnątrz to w środku przejmowałam się wszystkim. Jakiś czas temu stwierdziłam / dorosłam, że nie mogę tak, bo w innym przypadku zwariuje. To jest moje życie i tylko ja nadaje jemu kształt i barwy. Choć nie zawsze jest kolorowo to ja je kocham. Chcę być szczęśliwa i do tego staram się dążyć. Jeśli ja nie będę pracować nad swoim szczęściem to nikt mi w tym nie pomoże. 
Od kiedy zmieniłam sposób myślenia i zaczęłam weryfikować pewne sprawy wszystko wokoło mnie zrobiło się troszkę prostsze. A ja nabrałam chyba dzięki temu większej pewności siebie.


Pamiętajcie:
"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń". 
- Rossevelt

Buziaczki - Wasza Krupcia :)

Komentarze

  1. mam nadzieję, że kontuzja szybko Cię opuści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne cytaty, Kochana. Mam nadzieję, że Twoje marzenia się spełnią, ponieważ są piękne. Ja już niestety w swoje nie wierzę... Pozdrawiam Cię i duuużo zdrówka życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viv nie możesz tracić nadziei. Marzenia są naszym motorem napędowym do działania :) teraz masz gorszy czas, ale to nie oznacza, że on zawsze będzie trwał. Kochana Viv uwierz w siebie i w swoje marzenia. Czasem potrzeba więcej czasu na ich realizacje, ale czas mija a marzenia się spełniają... Buziaczki Słoneczko:*

      Usuń
  3. Kontuzje przychodza i odchodzą.A Radość jest wieczna. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość jest wieczna wówczas jak uda nam się osiągnąć upragniony cel :P Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Powodzenia, trzymam kciuki za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje sukcesów! Fajny jest ten optymizm, który czuć czytając ten wpis :) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kontuzje niestety potrafią zepsuć plany ale mijają i myślę, że wkrótce wrócisz do normalnych treningów :)
    A jeśli chodzi o drugą część notki to tu jesteś dla mnie wzorem do naśladowania, bo staram się nauczyć się dystansu do własnej osoby i raczej marnie mi to wychodzi i dla mnie jesteś przykładem tego, że to da się osiągnąć, tylko trzeba próbować.

    Ps. Gdybyś miała ochotę to nominowałam Cię do "Blog Art Challenge"- zadany temat: "Cena własnego światopoglądu" - szczegóły tutaj - http://czarnamgielka.blogspot.com/2015/10/blog-art-challenge-miosc-ma-wiele-twarzy.html

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełko sama cały czas uczę się nabierać dystansu do siebie i do pewnych spraw... Nie jestem w tym mistrzem, ale cały czas staram się pracować nad sobą. Buziaczki Kochana :*

      Usuń
  7. Tylko My mamy wpływ na nasze życie. Działaj. Trzymam kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrowka zycze
    pozdrawiam cieplo ulkalup

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia i spełnienia marzeń - zazwyczaj te życzenia brzmią w moich uszach banalnie, ale nie teraz, kiedy szczerze chcę właśnie tego życzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo serdecznie dziękuje z całego mojego małego serduszka :*
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. "Każdy jest kowalem własnego losu" - to są słowa, którymi ja kieruję się w życiu.

    Ps.zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Avard :) Po więcej informacji zapraszam do mnie na blog;)
    http://freedomysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :) muszę znaleźć troszkę wolnego czasu, bo teraz szykuje się do zawodów :) Bardzo mądre słowa :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Witaj wojowniczko. Serdeczne gratulacje, z okazji ślubu:) Życzę wam, samego szczęścia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję Panie Kotwico za tak miłe słowa :) Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę :)

      Usuń
  12. Witaj Wojowniczko. Mam prośbę, nie mów do mnie Panie Kotwico:) jeśli możesz. Mam na imię Piotr. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Piotrze już nie będę mówić Panie Kotwico :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....