Co tam słychać u Krupci??? :)

Witajcie Kochanie :)

W końcu znalazłam chwilkę, aby naskrobać parę słów dla Was.
Ostatnio mam słabszy czas zdrowotnie. Dlatego też musiałam troszkę rzucić na luz. Staram się myśleć pozytywnie i mam nadzieje, że wszystko zakończy się zgodnie z moimi myślami.
 
Ostatnio wiele czasu zabrało mi załatwianie spraw związanych ze zmianą nazwiska.
Wszystko niby takie skomputeryzowane i technologia taka nowoczesna, ale jak przychodzi do załatwiania czegoś to czasem istna masakra jest. Jeszcze wszystko ładnie i pięknie jest jak mieszkam na terytorium tego samego województwa co załatwiam sprawę. Gorzej to wszystko wygląda jeśli mieszkaliśmy w innym województwie, a sprawę załatwiamy w innym. Troszkę te sprawy mnie męczą, ale i tutaj mam nadzieję na dobre zakończenie.

Aktualnie pakuje się gdyż jutro wyjeżdżam na zawody do Tarnowa.


Mieszkańców Tarnowa oraz okolicy serdecznie zapraszam już w najbliższą sobotę.
Szczerze powiedziawszy troszkę się boję i denerwuje tym startem. 
Ręka nadal mnie boli i nie mogę trenować tak jakbym tego chciała. To mnie bardzo złości.
Myślałam, że jesienią uda mi się znów podnieść swoją poprzeczkę.
Niestety pewne plany muszą poczekać na ich realizację.
 Nie poddam się w ich realizacji i pewnego pięknego dnia uda mi się je zrealizować.
 Na tym polega chyba siła wiary we własne możliwości.
 
Nie ważne jak mi pójdzie w sobotę to proszę trzymajcie Kochani kciuki za mnie ;P


Pamiętacie Słodką? :)
Razem z moją słodką Kicią pozdrawiamy Was serdecznie i zapraszamy na nasz:






Buziaczki Krupcia :)

Komentarze

  1. Śliczny kotek :)
    Myślisz, że dasz rade przyzwyczaić się do nowego nazwiska? :D..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Jeśli chodzi o nazwisko to nie jest tak źle. Choć czasem mam śmieszne sytuacje zawahania się lub przedstawiam się poprzednim nazwiskiem :) wesoło jest he he
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Trzymam kciuki mocno!! ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje, by nie zapeszyć ;) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  3. Dokładnie tak jest z załatwianiem wszelkich urzędowych spraw, człowiek odsyłany jest od drzwi do drzwi aby cokolwiek załatwić.
    Cały dzień trzymam kciuki za twój dobry wynik na zawodach :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana Mgiełko :* ja Tobie życzę dużo, dużo zdrówka :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....