Welcome February :)

Witajcie!!! :)

Przychodzę dziś do Was moi Kochani z małą dawką mojej twórczości.
właśnie tak przeglądając swój zeszyt z moją "poezją" zauważyłam, że mam wiele wierszy
związanych z tematyką miłości, rozstania oraz cierpienia.
Chcielibyście może zapoznać się z nią czy jednak niezbyt Was to interesuje?

Pytam się, gdyż nie chce Was zanudzić i zniechęcić do czytania mnie :)
Tworzymy blog razem, więc zdanie moich Czytelników jest dla mnie bardzo ważne :)
Czekam na Wasze opinie w komentarzach :)


 
"Żyć"

Być to znaczy kochać,

kochać to znaczy mieć nadzieję.

Mieć nadzieję znaczy wierzyć.

Wierzyć znaczy przeżywać każdy dzień pełnią życia :)


Buziaczki :*

Wasza Krupcia :)

Komentarze

  1. Pięknie piszesz! :) sama kiedyś pisałam. Pozdrawiam! 😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana Doluś!!! :* z przyjemnością zapoznałabym się z Twoją twórczością :)
      Buziaczki :*

      Usuń
  2. pewnie dawaj twórczość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak w ogóle możesz pytać, odpowiedź jest oczywista :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś pisałam wiersze...Chętnie poczytam twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię czytać wiersze osób, które nie są "zawodowymi" poetami czy też pisarzami :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Krupciu oczywiście chętnie zapoznam się z Twoją poezją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za tak miłe słowa :) Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Z przyjemnością zapoznam się z opowiadaniem :) Pozdrawiam serdecznie!!! :)

      Usuń
  8. Ciekawy blog, oryginalny, pozdrawiam. Kochaj i żyj.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....