"Lęk"

Witajcie Kochani :)

Dziś chcę się  znów podzielić z Wami moją twórczością.
Wiele moich wierszy powstało w trudnych momentach mojego życia.
Dlatego też czasem tak dużo w nich smutku oraz cierpienia.
Mimo tych negatywnych emocji, jakie przy ich tworzeniu mi towarzyszyły
to wiem, że one były potrzebne bym mogła zrozumieć to co się dzieje wokół mnie.
 
Takie lekcje przynosi nam życie, 
abyśmy później mogli wyciągnąć wnioski i starać się już więcej nie popełniać tych samych błędów.
Takie lekcje są w naszym życiu potrzebne byśmy mogli docenić to co mamy obecnie.
Te lekcje są naszym wyznacznikiem do poznania samego siebie.
 
Uważam, że niczym złym i wstydliwym nie jest przyznanie się do własnych słabości,
 lęków czy też porażki.
Każdy z nas się czegoś boi.
Lęk jest naturalną obroną naszego organizmu przed nieznanym, przed niebezpieczeństwem.
Przyznanie się do niego nie jest niczym złym jest dowodem ogromnej odwagi. 
 
Nie każdy z nas jest w stanie otwarcie wstać i przyznać przed sobą, 
że się czegoś boimy, popełniliśmy błąd czy też nie mamy siły do walki z przeciwnościami.
 Nie ważne jest jak upadamy, ważne jest jak podnosimy się i walczymy dalej.
Dzięki naszym upadkom stajemy się coraz silniejsi.
Każdy upadek uczy nas czegoś nowego.
 
Nie zapominajmy o tym!!!!




 "Lęk"
 
Boję się wstać rano
 
Boję się otworzyć oczy
 
Boję się spojrzeć na ciebie
 
Boję się rozmowy z tobą 
 
Boję się jak jesteś blisko
 
Boję się jak jesteś daleko

Boję się jak jest pogoda i pada deszcz
 
Boję się wszystkiego:
 
poranka każdego,
 
ludzi, świata całego...

Jednym zdaniem można to określić:
 
boję się żyć....
 
 
 
 Miłego Weekendu Kochani!!!!

 Wasz Krupcia :)

Komentarze

  1. Wspaniały utwór! Naprawdę, czytając go... poczułam, że być może ktoś rozumie i czuje podobnie jak ja...
    "Te lekcje są naszym wyznacznikiem do poznania samego siebie" - dokładnie. Lepiej bym tego nie określiła. To właśnie one i nasze reakcje na nie nas definiują. Buziaki :*
    PS. Dziękuję Ci Kochana jeszcze raz za piękne słowa u mnie, bo tam też odpowiedziałam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie bój się, Krupciu, piękna jesteś wewnętrznie i zewnętrznie. tym wszystko pokonasz. i dobrocią, jaką w sobie masz.
    pozdrawiam Cię ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Kochana bardzo bardzo bardzo :* Buziaczki :*

      Usuń
  3. Witaj kochana :) każdy z nas ma chwile słabości,zwątpienia,strachu.... Wazne by zmierzyc sie z tym ....wydobyć w sobie wole walki ,by to pokonać. Jesteś cudowna osoba ,i wiem ze Twoja osobowość będzie walczyć zawsze o lepsze jutro:) pozdrawiam gorąco i bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :* Również pozdrawiam serdecznie i przesyłam słodkie buziaki!! :*

      Usuń
  4. ..Kochana Magdalenko, jesteś wspaniała,delikatna,piękna i wrażliwa.. kiedyś podobnie jak Ty bałam się wszystkiego..wiesz,byłam pewna, że wyrosłam z tego, bo przykryłam strach 'płaszczem obojętności',
    lecz chyba w głębi ten gdzieś strach pozostał i śpi..
    ..Twój wiersz jest niezwykły Krupciu, bo wyrażasz w nim siebie ..:)

    - ściskam Cię najserdeczniej i pozdrawiam cieplutko Kochana Madziu..:);*
    bardzo dziękuję za cudowne słowa i za to że jesteś! :);**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Mgiełeczko mój wiersz to jest nic w porównaniu z Twoją twórczością, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia!!! :) Dziękuje za tak piękne słowa. Wiele one dla mnie znaczą...
      Buziaczki Kochana i ściskam Cię mocno :*

      Usuń
  5. Najlepsze teksty wychodzą pod przewodnictwem wielu cierpień i niepewności. Tutaj mamy tego kolejny przykład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100 %. Pozdrawiam i buziaczki przesyłam :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....