"Nadzieja"

Witajcie Kochani,

dziś postanowiłam podzielić się z Wami kolejną dawką mojej twórczości.

Życie jest zbudowane z przeróżnych barw i tych jasnych i tych ciemnych.
Są w nich wschody i zachody słońca.
Pewne osoby poznane przez nas,
mimo upływającego czasu pozostają w naszej pamięci na długo.
Wspomnienia właśnie są taką "dzisiejszą" kartą pamięci, na której zapisane są każde chwile.
I te dobre i te złe.

Rozstanie z ukochaną osobą bardzo boli. Nie trzeba o tym nikomu mówić. 
Dla niektórych jest to moment zwrotny w życiu, w którym pewien etap się zamyka i rozpoczyna następny.
Dla niektórych jest to taki moment w życiu, w którym ciężko jest im cokolwiek zrobić,
a tym bardziej żyć.
Ciężko jest pogodzić się nam z zaistniałą sytuacją.
Wciąż zadajemy sobie pytanie "dlaczego"?
W głębi duszy wciąż mamy nadzieję...


"Nadzieja"

Siedzę i widzę twoje pierwsze spojrzenie.
W uszach słyszę twój uroczy głos mówiący - tak to ja...

Na ciele czuję twoje szorstkie dłonie, które subtelnie gładzą moją skórę przyprawiając ją o dreszcze...

Wciąż pamiętam ten nasz pierwszy pocałunek - delikatny, słodki
 a zarazem pełen namiętności 
i czułości...
 

Zaś w głowie rodzi mi się pytanie "dlaczego tak wyszło"?
I "czy tak musiało być"?
 
W sercu mam dalej nadzieję, że jeszcze wszystko się zmieni...
Nadzieję, która pozwala mi żyć.

Miłego tygodnia!!! :)
Wasza Krupcia :)

Komentarze

  1. Znam to z autopsji,kiedy wszystko przypomina miłe chwile i czas beztroski.
    Jednak należy znaleźc nowy cel,coś,co pozwoli na nowo cieszyc się życiem,zrównoważy ból po stracie.Na szczęście znów mi się to w miarę szybko udało.

    Pozdrawiam i życzę wiele siły do walki z codziennością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie i życzę Panu wszystkiego dobrego,aby wszystko ułożyło się jak najlepiej. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Pięknie Kochana, pięknie to ujęłaś... :) Twórz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Asiu bardzo!!! :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....