"Miłość"

Witajcie Kochani!!!

Wczoraj, przeglądając internet trafiłam na bardzo ciekawy, rzec można nawet inspirujący artykuł właśnie o miłości:


Polecam go przeczytać, naprawdę warto!!! 

Mnie skłonił do pewnych przemyśleń i do podzielenia się z nimi właśnie z Wami, moimi Kochanymi Czytelnikami.

Otóż jak możecie wiedzieć z wpisów, jestem w szczęśliwym związku już prawie 5 lat. Nasza miłość nie przyszła od tak. Sama z siebie. Również długo czekałam na swojego Ukochanego. Pragnęłam z całego serca spotkać mężczyznę, który pokocha mnie taką jaka jestem. Zaakceptuje z wadami, z zaletami, z moim niedociągnięciami. Będzie ze mną na dobre i złe.
Mężczyznę, któremu będę mogła całkowicie zaufać, być sobą.
Tak mam właśnie taką osobę.

Ukochanego kocham ponad wszystko i mimo jego "małych niedociągnięć" nie zamieniłabym na nikogo innego. 
Początki naszego związku wcale nie były łatwe. 
Ja i mój Ukochany poznaliśmy się w drodze na zawody, które odbywały się w Bydgoszczy (moje pierwsze w karierze sportowej ogólnopolskie zawody).
Oboje trenowaliśmy w jednym klubie sportowym zrzeszającym osoby niepełnosprawne
"Start Wrocław".
Nasz związek rozwijał się etapami, dlatego też myślę, że nasz związek wytworzył magiczną więź między nami.
Najpierw byliśmy znajomymi z klubu, potem coraz bardziej zaczęliśmy się zbliżać do siebie.
Nasza znajomość rozwijała się powoli i na odległość. Ukochany mieszkał w Krakowie, ja we Wrocławiu, a później u siebie na wsi Jaszkowa Dolna. 
Dla chcącego nic trudnego. W dzisiejszych czasach odległość nie gra roli dla osób, które chcą utrzymywać kontakt ze sobą. Spędzaliśmy godziny na rozmowach telefonicznych oraz na pisaniu ze sobą smsów.
W chwili kiedy podjęliśmy decyzję, że chcemy spróbować być ze sobą i zobaczymy co z tego wyjdzie. Bałam się, że ten związek nie przetrwa próby czasu.
A jednak udało się. Jesteśmy nadal razem.
Na początku Ukochany przyjeżdżał do mnie raz w miesiącu. Po pewnym czasie doszliśmy do wniosku, że mogłabym przyjechać do Krakowa i tam przebywać. 
Być bliżej Ukochanego i cieszyć się naszym szczęściem.

Oczywiście wszystko nie jest takie piękne jakbyśmy tego chcieli, ale takie jest już życie iż nie można chcieć mieć wszystkiego od razu.
Nie wszystkim osobom pasuje to, że jesteśmy razem. Niektórzy twierdzą, że nie damy sobie rady, jak to sobie wyobrażamy. Były również komentarze, że: "ciekawe, kto kim będzie się opiekować". I to od osób z naszego otoczenia.

Miłość nie zna granic, miłość nie wybiera. Jeśli się kogoś kocha to chcę się z tą osobą być. Dzielić radości i smutki. Miłość jest uczuciem najwyższym i należy się każdemu. Każdy pragnie kochać i być kochanym. Nie ważne czy jesteśmy niepełnosprawni, sprawni, bogaci , biedni itd. Każdy z nas dąży do tego, aby choć przez chwilę ( a już najlepiej przez całe życie) zaznać tego wyjątkowego uczucia.

Wszyscy kochamy tak samo mocno. 

Miłość, jak wszystko zresztą w życiu ma wiele barw i tych jasnych i tych ciemnych. Związek jest to nieustanna praca nad sobą, o dobro drugiej osoby. Pomaganie sobie nawzajem. Wspieraniem się w trudnych chwilach. Byciu ze sobą i w tych dobrych chwilach i tych gorszych. 
Miłość jest wspólnym dążeniem do doskonałości.
Miłość nie dzieli, lecz łączy ludzi ze sobą wyjątkową więzią.
Wierzę w to, że mój Ukochany jest moim Darem zesłanym od Opatrzności.









Życzę Wszystkim Kochani takiej Miłości i szczęścia, jakie mnie właśnie spotkało.
Łączy nas wyjątkowe uczucie, wspólna pasja jaką jest sport. Mamy wspólny zbiór wartości. Oboje mamy mocne charaktery, gdzie czasem są małe wybuchy i zawirowania. 
Jednak jeszcze więcej mamy miłości do siebie oraz szacunku. 
 Dajemy sobie radę w codziennych sprawach i wierzymy w to, że jeśli będziemy się kochać tak jak teraz to damy sobie radę ze wszystkimi przeciwnościami w życiu.

Pozdrawiam, 
Wasza Krupcia :)


Komentarze

  1. Bardzo się wzruszyłam, Kochanie, czytając to... I wiesz, dałaś mi taką maleńką iskierkę nadziei na to, że być może i na mnie Ktoś gdzieś czeka, że może Go kiedyś spotkam... Ale jeśli nie - cóż, trudno... Życzę Wam, Madziu, stu wspólnych lat. Albo i jeszcze więcej. I nieustającej miłości. Zawsze. Buziaki :*
    PS. Zazdroszczę Ci, że mieszkałaś we Wrocławiu... ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę w to, że moja Kochana Marzycielko spotkasz swoją Miłość i to przez duże "M" zasługujesz na to. Dobrzy ludzie dostają to co marzą. Jedynie muszą czekać na nią dłużej... Spotka Cię w najmniej oczekiwanym momencie - ja tak właśnie miałam. Dlatego wierzę, że każdemu jest przeznaczona druga połówka.
      Tak mieszkałam przez 9 lat w sumie :) Wrocław piękne miasto, Kraków również :)
      Zawsze jesteś tam mile widziana :*
      Buziaczki Kochana Moja Marzycielko :*

      Usuń
  2. Czytałam również ten artykuł już wczoraj, piękna historia... Ale Twoja jest równie wzruszająca! Nie przejmuj się żadnymi docinkami - Wasz związek jest naprawdę piękny i pełen 'magii' i tego się trzymajcie! Życzę Wam wszystkiego dobrego, trzymam kciuki i obiecuję modlitwę za Was :) Obycie wspólnie zawsze przetrwali wszystkie trudności!
    Buziaki! :*
    PS. Wrocław i Kraków to moje dwa ukochana miasta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Pati dziękuje za tak piękne słowa :* Modlitwa za nas jak najbardziej mile widziana i dziękuje Ci również za nią. Jeśli kiedyś będziesz planowała wyjazd do Krakowa daj znać, chciałabym Cię poznać osobiście :)
      Pozdrawiam serdecznie :)
      Buziaczki :*

      Usuń
  3. Krupciu ,z przyjemnością czytałam Twoja notke:) ,Masz racje kocha się mimo wszystko mimo wad nie doskonałości( a kto jest doskonały????) Jesteście wspaniała parą....życzę wiele miłości i wielu wspólnych pięknych lat razem. A tym co wątpili utrzyjcie nosa ,pokazując ,że jednak daliście radę:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie moja Kochana :)
      Myślę, że już dużej ilości osób utarliśmy nosy i pokazaliśmy, że jeśli się kogoś naprawdę kocha można uczynić w życiu wiele :)
      Buziaczki Kochana LiLicz :*

      Usuń
  4. Wspaniały wpis! Kochana pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana Doluś :*
      również pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  5. Dziękuje oraz pozdrawiam Cię serdecznie Asiu:*

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie i wzruszająco to napisałaś, jesteś cudowna osobą, mądrą i pełną miłości. mimo wszystko dostrzegasz w ludziach i w otoczeniu piękno, którym się cieszysz i bierzesz z życia wszystko, co najlepsze. zasługujesz na szczęście, jakie masz. nic, tylko Cię podziwiać! :)
    pozdrawiam Ciebie i Twojego Ukochanego, trzymajcie się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za tak piękne słowa Kochana :) pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  7. Przepięknie napisane... Czytając takie historie aż ciepło na serduchu się robi. życzę Wam jak najwięcej takiej pięknej miłości, wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzruszyłam się czytając Waszą historię... :) Wasza miłość pokazuje właśnie siłę uczucia jakim jest miłość i daje nadzieję, że miłość jest możliwa dla każdego a przede wszystkim dla tych, którzy patrzą na drugiego człowieka przede wszystkim sercem i że warto na nią czekać, że nie wie co to ograniczenia i przetrwa krytykę innych ludzi.
    Wasz związek jest właśnie magiczny, nawet na zdjęciach widać tą wielką miłość między Wami, jesteście piękną parą i na prawdę myślę, że przed Wami piękne wspólne życie i wierzę a nawet jestem pewna, że ze wszystkimi przeciwnościami losu dacie sobie radę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie Kochana Tajemnicza Duszyczko na każdego, również na Ciebie czeka ta upragniona miłość. Znajdzie Cię niespodziewanie i będziesz przeszczęśliwa :)
      Buziaczki Kochana :*

      Usuń
  9. "wiązek jest to nieustanna praca nad sobą, o dobro drugiej osoby pieknie powiedziane, mam łzy w oczach patrząc na was , takich szczęśliwych! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, że jesteście szczęśliwi. Ludzie zawsze będą wypominać innym najmniejsze nawet wady. Wyglądacie razem ślicznie, życzę Wam szczęścia, dłuuugiego i wspaniałego życia razem ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna z Was para, dużo szczęścia.
    Madziu, podziwiam Cię jako osobę, robisz wiele dobrych rzeczy, chciałabym mieć Twoją pogodę ducha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :) robi mi się ciepło na sercu :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  12. pięknie napisałaś, cudownie znaleźć swoją "drugą połowę"! oczywiście, że sobie dacie radę, bo bardzo się kochacie, to widać! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Witajcie:)
    jestem osobą pełnosprawną ale od 3 lat jestem w związku z ON. Kocham Go nad życie i będę czekać aż będziemy mogli być razem. Niestety jego rodzice nie akceptują mnie w żadnym stopniu, Jego ojciec zabronił mi do niego przyjeżdżać i kontakt jest ograniczony- uważają, że chce go wykorzystać, że się nim bawię i różne inne epitety, które bolą. Jednak każda myśl o wspólnej przyszłości, każda uszczknięta choćby chwila spędzona wspólnie gdzieś pokątnie (mieszkamy od siebie 150km) jest ziarnem nadziei na lepszy czas. Mój partner daje mi mnóstwo siły, radości, poczucia bycia kobietą i tworzymy taką magię, której życzę każdemu- bo dla niej właśnie każdego dnia otwierać oczy, podnosić czoło i czekać.. czekać... czekać.. na nasz czas :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana życzę Ci siły i wytwałości. Sama po swoim przykładzie wiem, że warto jest walczyć o miłość i osobę, którą się kocha. Trzymam za Was kciuki!!! :)
      pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  14. Dziękuję za wpis pod moim postem i ten link. Tworzycie piekną parę:) Oczywiście, że dacie sobie radę bo miłość wszystko zwycięża. Życzę Wam dużo szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ;* Jesteś wspaniałą osobą :)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....