Czekoladowy torcik czy kremówka, oto jest pytanie??? :)



Witajcie Kochani,

Jejku mamy już kwiecień. Super!!! Dni robią się coraz cieplejsze i dłuższe. Mam tyle energii i pomysłów. Mam nadzieję, że chodź niektóre plany się zrealizują to będę prze szczęśliwa. Już dawno nie miałam takiej wiary w siebie i motywacji do działania. Może to dobrze, gdyż naprawdę jest wiele spraw do załatwienia i ogarnięcia się.

Póki co to walczę z jakąś wysypką alergiczną. Uczulił mnie pewien kosmetyk… niestety.. Więcej możecie przeczytać tutaj: Niemiłe rozczarowanie

Od kiedy mój Ukochany wrócił z obozu byłam na dwóch treningach. Okazało się, że siła zbytnio mi nie spadła i mój osobisty trener jest zadowolony z moich dokonań. Mówi, że forma jest dobra i dobrze wróży mi na przyszłe starty. Oby się nie mylił i zdrowie mi dopisywało. Zaczynamy powoli wdrażać już dodatkowe suplementy, aby organizm mógł szybko się regenerować i podtrzymać siłę jaką wypracowałam w ciągu okresu zimowego, w którym nie przyjmowałam żadnych odżywek. Wiem, że tego typu suplementy bardzo pomagają w budowie formy zawodnika, powodują zwiększenie masy i siły, a także szybką regenerację organizmu. A to jest bardzo ważne w treningach siłowych. Jednak ja nie jestem zwolennikiem przyjmowania ciągłego tego typu specyfików, zwłaszcza w mojej sytuacji gdzie wciąż dopadają mnie jakieś infekcję i przyjmuję  dużą dawkę antybiotyków i innych leków.

Teraz mały relaksik dla mnie. Dopadła mnie mała ochota na coś słodkiego. A Wy nie macie ochoty spałaszować choć kawałeczek???


Czekoladowy torcik
 a może
 kremóweczka?




Smacznego Kochani!!!
Krupcia :)

Komentarze

  1. .....no ciacho pycha wyglada .(ślinka cieknie)..... oj co tam skusiła bym sie z wielka przyjemnością:) Zycze zdrówka i by alergia omijała z daleka:)pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że masz tyle energii, więc niech się wszystko udaje i po Twojej myśli idzie! nie ma innej opcji :)
    ależ narobiłaś smaka! :< a tu nic pod ręką z takich rzeczy dobrych :P
    pozdrawiam moooocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he he cały dzień chodziło za mną jakieś ciasteczko... :*

      Usuń
  3. Kremówka... Bo mam do niej ogromny... sentyment :)
    Super, że jesteś w formie - życzę Ci Kochana całego mnóstwa sukcesów! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie czekoladowy torcik :)) Za mną też coś ostatnio "chodzi" jakieś słodkości ale jeszcze się nie zdecydowałam :)))
    Pozdrawiam serdecznie pani X

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam kremówka czy torcik... Przecież najsłodszy jest Twój Ukochany;)))
    cieszę się, że jesteś w dobrej formie, Krupciu. bo zdrowie i miłość są najważniejsze:)))
    wspaniałości na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  6. To i to...Jak się nie możesz zdecydować to ja mogę zdecydować za ciebie :) he he

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"