Szczęśliwa Krupcia :)



Kochani Moi,

Jestem prze szczęśliwa gdyż mój Ukochany wrócił dziś z Dubaju. W końcu się doczekałam mojego Skarba. Uwielbiam Go.

 Przez ostatnie dni byłam zajęta porządkami wiosennymi. Święta idą wielkimi krokami, a ja nie lubię zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę. Wolę każdego dnia po robić coś troszeczkę, a nie w ostatni dzień mieć harówkę. Poza tym przez cały ten czas byłam sama, więc nikt mi nie przeszkadzał, nie krzątał się. 

Lubię czasem zając się porządkami domowymi, aby odreagować swoją złość lub nie myśleć o pierdołach. Zbyt dużo wolnego czasu czasem źle wpływa na naszą psychikę. Doszukujemy się we wszystkim jakiś pod tekstów, wyszukujemy jakieś problemy, czujemy się przygnębieni. A jakiekolwiek zajęcie zajmuje nasz czas wolny i głowę od myślenia o niczym.

Kochani ja idę cieszyć się powrotem mojego Ukochanego, 
a Wam Kochani miłego i udanego weekendu!!!

Wasza Krupcia :)

Komentarze

  1. witaj szczęśliwa kobieto! wspaniałego "cieszenia się" sobą nawzajem Wam życzę! czytałam poprzednią notkę, jest pełna miłości. tak właśnie najbliżsi ludzie powinni się wspierać. największą wygraną jest to, że macie siebie. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą w 100%..Ależ szczęście bije od Ciebie dosłownie na kilometr :)) Cieszcie się sobą i życzę Wam udanej niedzieli :)
    Pozdrawiam serdecznie pani X

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się, tez do równowagi dochodzę poprzez obowiązki :)
    ciesz się nim, ciesz! miłej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh, tylko pozazdrościć takiej miłości jaka jest między Wami :) Taka miłość to niestety dziś rzadkość, a Was łączy takie szczere, piękne uczucie, to wspaniałe jak oboje się wspieracie :)
    Masz racje, ze lepiej nie zostawiać wszystkiego na ostatnią chwile tylko w miarę możliwości wszystko robić systematycznie. Również zgadzam się z tym, ze zbyt wiele wolnego czasu źle wpływa na psychikę, ja uwielbiam wręcz brak czasu, bo jego nadmiar wpędza mnie w jakieś dziwne myśli, a od takich myśli muszę uciekać jak najdalej...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, to zdecydowanie prawda, że zbyt dużo wolnego czasu może źle na nas wpływać! Doświadczyłam tego ostatnio...
    Cieszę się Twoim szczęściem, uwielbiam takie optymistyczne notki!
    Buziaki!
    PS Podziwiam Cię za to podejście do obowiązków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie już posprzatane. A te ostatnie dni ogarniam to co się nabrudzi..A raczej co Pyzol nabrudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest prawda - za dużo wolnego czasu bywa szkodliwe;) akurat ja teraz za tym tęsknie ale no cóż... coś za coś... Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, cieszę się bardzo, że chociaż Ty jesteś szczęśliwa...
    PS. Zmieniłam adres bloga i teraz jestem tutaj: http://the-mirror-of-memories.blogspot.com/
    :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"