wyciszenie...



Witajcie Kochani,

Kolejne wieści z Dubaju. Dziś rywalizacja sportowców rozgrywała się w trzech kategoriach wagowych: -65 kg i -72 kg mężczyzn oraz – 50 kg kobiet. Reprezentantów Polski mieliśmy w kategorii wagowej do 65 kg byli nimi Marek Trykacz i Grzegorz Lanzer. Grzegorz Lanzer zajął 6 miejsce z wynikiem 176 kg, a Marek Trykacz z wynikiem 175 kg uplasował się na 7 miejscu. Gratulacje dla zawodników. Walka o miejsca była bardzo wyrównana. Przerażająca jest skala palenia podejść przez sędziów. Całą kategorię wygrał Chińczyk LIU LEI.


Dzień upłynął mi spokojnie. Zauważyłam, że coraz bardziej się wyciszam i powoli wracam do równowagi. Chodź nadal mam problemy ze snem. Często się budzę lub w ogóle nie mogę zasnąć. Ostatnio w nocy spałam jedynie przez 3 godziny. A następnego dnia czułam się rewelacyjnie. Sama nie mogłam poznać siebie. W sumie powinnam być zmęczona po takiej ciężkiej nocy, lecz nie byłam..

Dziś dla poprawienia sobie nastroju przygotowałam sobie naleśniki. Ja zmykam do ich zjedzenia, a Wam Kochani życzę miłego wieczoru :). 

Buziaki!!!




P.S.
Kochani w zakładce KONTAKT podaję Wam mój adres email. 
Przez niego możemy się kontaktowac bliżej. 
Lilicz74 bardzo bym prosiła Cię o podanie hasła do swego bloga poprzez przesłanie mi wiadomości na email.
Dziękuje!! :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"