To nic nie kosztuje :)

"Życzli­wość i uśmiech na twarzy ot­worzą każde drzwi"

Witajcie Kochani!!!

Dziś, czyli 21 listopda na świecie obchodzony jest 

Światowy Dzień Życzliwości i Pozdrowień


Święto to zostało uchwalone w 1973 roku w Stanach Zjednoczonych, jako wezwanie do pokoju. Do dziś 21 listopada znane jest jako „World Hello Day”. Tradycję tą podchwyciły inne kraje –  uroczystość obchodzona jest w 180 krajach.

Z dniem życzliwości zapaznałam się kilka lat temu mieszkając w internacie, gdzie z tej okazji mieszkańcy wysyłali sobie kartki z życzeniami. Niespodziewając się niczego dostałam tego dnia jedną z największych ilości kartek i życzeń. Byłam bardzo zaskoczona tym gestem. Było to dla mnie ogromne wyróżnienie. Od zawsze dobro drugiego człowieka było i jest dla mnie najważniejsze. Może czasem nawet za bardzo - przekładam siebie ponad wszystko i wszystkich. Nie zawsze na tym dobrze wychodzę, ale no cóż takie doświadczenie zawsze uczy mnie czegoś nowego.
Lubię pomagać innym, lubię słuchać innych, lubię przebywać z ludźmi. Dobro drugiego człowieka jest dla mnie najważniejsze.

Myślę, że dzień życzliwości powinien dla każdego być świętem codziennie, a nie tylko 21 listopada. O ile dobrze było by na świecie, jak szczęśliwi wszyscy byli by, gdyby każdy okazywałby sobie choć troszkę życzliwości ma codzień. Nie potrzeba wiele: uśmiech, drobny gest, miłe słowo.To nic nie kosztuje, a może tak wiele znaczyć dla drugiego człowieka.


"Cza­sami na­wet od­ro­bina życzli­wości może zmienić dzień in­nych na lepszy. "


Komentarze

  1. W takim razie przesyłam Ci mnóstwo pozytywnej energii, buziaków i uśmiechów! :)))) POZDRAWIAM <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj... Faktycznie... tylko, że w pracy świętujemy "Dzień pracownika socjalnego". Myślę, że dla każdego, ktory ten zawód wykonuje życzliwość jest priorytetem.
    Wszystkiego najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzliwości powinna być dla każdego z nas czymś normalnym na codzień a nie tylko od święta :)
      Wszystkiego najlepszego :) :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....