Lucky day :)

Witajcie Kochani :*

Dziś dostałam super wiadomość na skrzynkę pocztową:

"Dzień dobry,
miło nam poinformować, że spośród dziesiątek zgłoszeń zostałaś wybrana do grupy 5 osób, które przejdą metamorfozę pod okiem Zosi Ślotały. Gratulujemy! "

Warsztaty Metamorfozy są częścią projektu "Moda Bez Ograniczeń" organizowanego przez Fundacje Hipoterapii. Projekt ten jest jest pół­rocz­nym pla­nem coachin­go­wym dla osób
 pełno- i nie­peł­no­spraw­nych, bory­ka­ją­cych się z bra­kiem pew­no­ści sie­bie i brakiem poczu­cia wła­snej wartości.

Już jutro czekają mnie pierwsze warsztaty, czyli cykl wykładów motywacyjno-stylizacyjnych.
Bardzo się cieszę, że udało mi się zakwalifikować do tego projektu i móc przez to popracować nad sobą. Rozwój osobisty jest dla mnie jedną z ważniejszych rzeczy, jakie mogę sama sobie zafundować. Przekłada się on później na akceptacje samego siebie i relacje z otoczeniem, a także na walkę z przeciwnościami losu i naszymi słabościami.
Zawsze marzyłam o tym, aby móc wziąć w takim projekcie udział.
A nóż może dowiem się czegoś nowego o sobie.
Może wykłady te przełożą się później na moje życie osobiste oraz wyniki w sporcie :)

Buziaczki Kochani !!! :*


Link do projektu:

Komentarze

  1. Gratulacje, Madziu! :* Aż Ci zazdroszczę! ;) taka piekna, a będziesz jeszcze piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam :) sama ciekawa jestem efektu końcowego :P
      Buziaczki Kochana :*

      Usuń
  2. Może się Kasiu zgłosisz do następnej edycji, jeśli taka będzie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za te słowa. Są dla nas ważnym sygnałem, że to co robimy faktycznie zmienia choć odrobinę czyjeś patrzenie na...siebie :) Zapraszamy na nasz Facebook, tam zamieszczamy informacje o wszystkich warsztatach, a to jeszcze nie koniec! https://www.facebook.com/ModaBezOgraniczen

    P.S. Jesteśmy już po wykładach. Mamy nadzieję, że odczucia są pozytywne :)
    Pozdrawiamy,
    Moda bez Ograniczeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odczucia jak najbardziej są pozytywne i ładują akumulatory pozytywną energią :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....