Spadek formy...

Witajcie Kochani,

U mnie chwilowa cisza na blogu, a to tylko dlatego, że natłok obowiązków jest wielki. Po mimo tego, że zajęcia miałam dopiero dziś, to przez ostatnie dni nie próżnowałam. Mam pełno spraw do załatwienia z przeróżnymi urzędami, a jak wiadomo w naszym kraju to nie jest takie łatwe. Mam nadzieję, że uda mi się wszystko załatwić. Sprawy oczywiste wcale nie są takie oczywiste, choćby fakt, że będąc już prawie 13 lat na wózku bez większych rokowań na zmianę stanu rzeczy, według pewnych urzędników mogę pewnego dnia całkowicie wyzdrowieć. Jakaś paranoja normalnie. Muszę co jakiś czas udowadniać, że nic się nie zmieniło. No cóż…

Byłam dziś na uczelni, ale wróciłam taka zmasakrowana, że szok. Jak wiecie od dłuższego czasu mam problemy ze spaniem w nocy, co na dłuższą metę jest dla mnie uciążliwe. Ciężko jest mi funkcjonować normalnie wciągu dnia. I dziś też tak było. W ogóle nie potrafię na niczym się skupić. Mam nadzieję, że to tylko tymczasowe osłabienie i spadek koncentracji, wynikający z aury za oknem.

Chcę już wiosnę taką z prawdziwego zdarzenia.

Z pozytywnych wiadomości, tak na zakończenie dzisiejszej notki chce się pochwalić, że zostałam doceniona jako sportowiec. Została mi przyznana nagroda z Urzędu Miasta Tarnowa za moje osiągnięcia. Bardzo się cieszę z  każdego, nawet najmniejszego wyróżnienia.

Buziaczki Kochani!!!

Krupcia :)


Komentarze

  1. Tak Madziu, masz zupełną rację - urzędy (a właściwie urzędnicy...) niczego w tym kraju nie ułatwiają, wiem coś o tym i zawsze mi się wnętrzności przewracają, kiedy muszę do jakiegoś iść :/
    A co do samopoczucia, mam dokładnie to samo. Dziś czułam się fatalnie i totalnie wyzuta... Ale to na pewno w naszych przypadkach wina pogody. Zobaczysz, zaświeci słonko, to od razu nabierzesz więcej sił i fizycznych, i psychicznych :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie wiem o czym piszesz, gdyż mam wójka któremu po ciężkiej chorobie wycięto płuco, otrzymuje rente i co jakiś czas urzędnicy sprawdzają czy ta renta faktycznie mu się należy i on słusznie uważa to za paranoje, bo przecież płuco samu mu nagle nie odrośnie. Ale urzędnicy i tak swoje...
    Ja też nie tak dawno miałam kłopoty ze snem, a efektem były problemy z koncentracją. Za radą babci przez kilka dni brałam leki nasenne i wszystko się unormowało. Może spróbuj wziąć jakiś niezbyt mocny lek, bo problemy ze snem potrafią nieźle wykończyć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję nagrody i życzę jak najmniej użerania się z urzędami, bo to może wykończyć człowieka!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgorsze są te nasze urzędy, wszędzie trzeba udowadniać że nie jesteś wielbłądem...Dasz radę kochana :) Gratuluję Ci wyróżnienia..Fajnie że miasto docenia swoich sportowców :)
    Miłego weekendu pani X

    OdpowiedzUsuń
  5. ..takie mamy teraz 'dziwne czasy' : ogólnie brak szacunku dla człowieka, brak uczciwości i rzetelności itd.. można by długo pisać.. absurdy gonią absurdy..przepisy i ustawy wszelakie są najczęściej nie do przyjęcia..
    ..zaś radosną wiadomością jest docenienie Twoich osiągnięć, gratuluję Krupciu wyróżnienia..:)
    ..jeśli chodzi o moje samopoczucie to wolę to przemilczeć.. czuję się jak przekręcona przez maszynkę do mięsa ale staram się nie poddawać.. jeszcze tylko chwilka i będzie więcej ciepełka i słoneczka, więc będzie lepiej..;)
    - pozdrawiam cieplutko i zostawiam Tobie Madziu magię tęczowych kropelek uśmiechu..:);*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem z ciebie dumna że dostałaś takie wyróżnienie ;* Moim zdaniem to ogromne wyróżnienie za twoją silną wole i prace jaką w to włożyłaś ;*
    a urzędami się nie przejmuj tam takie traktowanie to na prządku dziennym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W naszym kraju nagromadzenie absurdów sięga zenitu. Ktoś może być bez ręki, a dostać rentę na dwa lata. Na wypadek gdyby ręka odrosła...
    Ważne, że chociaż docenili Twoje osiągnięcia sportowe. To musiało być naprawdę bardzo miłe.
    Życzę wszystkiego dobrego z okazji dnia kobiet i dalszych sukcesów
    Pozdrawiam :)
    Prince Of Pain
    www.angelofmysteris.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"