Dokonało się...

 Witajcie Kochani,

nowy miesiąc i nowe zmiany. Po wielu dniach rozważań o przeniesieniu mojego bloga z Interii w końcu to uczyniłam. Za bardzo denerwowało mnie to, że nie zawsze mogłam wejść na swój blog i dodawać notki tak jakbym tego chciała. Z odwiedzaniem Was i zostawianiem komentarzy też było ciężko. 

Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną i nadal będę mogła liczyć na wasze wsparcie.  Tytuł bloga się nie zmienia. Tak samo jak jego treść. Pragnę dzielić się z Wami tutaj swoimi codziennymi sprawami, tym co mnie raduje i smuci. 

Aktualnie znów mnie atakuje jakiś wirus, ale walczę z nim. Najgorsze jest to, że mój organizm jest wyjałowiony i przez to osłabiony. Tydzień temu skoczyłam brać antybiotyk na infekcje dróg moczowych, który osłabił mój organizm i jest bardziej podatny na jakieś wirusy. Dziś w sumie czuję się lepiej, bo nie boli mnie już gardło, ale coś ciężko mi się oddycha. Z tego co widzę to weekend spędzę w łóżku i będę się kurować. We wtorek mam wizytę kontrolną z wynikami badań moczu i się okaże na czym stoję. Jak mi nie przejdzie przeziębienie to napomknę o tym pani doktor. 
Oby wszystko było dobrze.

Życzę Kochani Wam wszystkim dużo zdrówka i nie dajcie się żadnemu choróbsku. 

Buziaczki :*
Wasza Krupcia :)

Komentarze

  1. życzę szybkiego powrotu do zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ..witaj na blogspocie Krupciu..z ogromną przyjemnością będę do Ciebie zaglądała..;)
    - przede wszystkim dużo zdrówka Ci życzę :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana Mgiełko :*
      ja również z ogromną przyjemnością zaglądam do Ciebie i zamierzam to robić Kochana nadal :*
      Buziaczki Kochana :*

      Usuń
  3. a nie ma za co :)
    a więc jestem tu, wszędzie, gdzie Cię poniesie :)
    kuruj się, kuruj, zdrowie najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest Kochana za co :* dziękuje bardzo. Oby to szybko wszystko przeszło i nie rozwinęło się nic gorszego :)

      Usuń
  4. Melduję, że jestem! :) zerknij Kochana na maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, witam :) Z ogromną przyjemnością będę czytać Twoje notki zwłaszcza tu na blogspocie :)
    Dużo, dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam...Zmieniłam bloga bo widzę że dużo osób się przenosi :) Jak będziesz miała czas to wpadaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką przyjemnością będę do Ciebie zaglądać Najdzelko :)

      Usuń
  7. Osobiście najbardziej przypadł mi do gustu onet :)
    Życzę powrotu do zdrowia i dalszego blogowania :)
    Pozdrawiam
    Prince Of Pain
    www.angelofmysteris.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"