Wiosenne przemyślenia...



Witajcie Kochani,

Dni mijają nawet szybko. 
A  w niedziele na kilka dni przyjeżdża mój Skarb, 
a potem wylatuje do Dubaju na Mistrzostwa Świata. 
Będziemy trzymać kciuki, prawda??? :)

Mamy już wiosnę.

Szczerze powiedziawszy chyba najbardziej lubię tę porę roku. 
Daję nadzieję na lepsze jutro. 
Wszystko się tak zmienia, rozwija, rodzi się, rozkwita. 
Na ulicach panuje pokaz kolorów. 
A w powietrzu czuć magię. 
Uwielbiam to.
Daję to kopa i nastawia pozytywnie.
 Zwłaszcza, że coraz jest cieplej. A lwiczki to lubią. 

Jest to również pora na zmiany. 

Wówczas jakoś łatwiej jest podjąć nowe wyzwania i zacząć po prostu działać.
 Ja również mam parę postanowień. 
Na obecną chwilę Wam nic nie zdradzę, nie dlatego, że nie chce, lecz dlatego iż nie chce zapeszyć. 


Dobranoc Kochani,

Wasza Krupcia :*

Komentarze

  1. Ja również pewne rzeczy zachowuję tylko dla siebie, aby nie zapeszyć, dlatego dobrze rozumiem Twoją powściągliwość w słowach.
    Tak czy siak, powodzenia w każdym Twoim zamierzeniu, Krupciu :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Sentymentalna :* nie dziękuje by nie zapeszyć :*

      Usuń
  2. Ja wiosnę średnio lubie tak jak jesień, gdyż te pory przejściowe działają niekorzystnie na moje samopoczucie, nastrój itd. Ja lubie taką późną wiosne, gdzie słoneczko mocniej przygrzewa, drzewa są już zielone a dookoła kwitną kolejne kwiaty.
    Trzymam kciuki za wyzwania i postanowienia jakiekolwiek one są :) Masz racje, czasem lepiej nie mówić i nie pisać o czymś, żeby nie zapeszyć :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnicza Duszyczko tych przejść również nie za bardzo lubię, bo czasem negatywnie wpływają na moje samopoczucie, ale wiosna daje mi nadzieję jak już wspomniałam na lepsze jutro :)
      Buziaczki:*

      Usuń
  3. oczywiście będziemy trzymać kciuki za Twojego Ukochanego :)
    no i nie zapeszając - życzę niezmiennego zapału i osiągnięcia zamierzonych celów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ..oczywiście, że obowiązkowo będę trzymała kciuki..;)

    Wiosną rozkwita piekno zieleni i rozwijają się kolorowe kwiaty, śpiewają ślicznie ptaki a słońce daje cudowną energię..:)

    - niech każdy Twój dzień będzie wspaniały Madziu, pełen radości
    i niesamowitych chwil szczęścia..:):*;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście będę trzymać kciuki :) Na pewno zdobędzie złoto :)
    Dla mnie wiosna jest najpiękniejsza w maju....Cudownego weekendu życzę :)
    Pozdrawiam pani X

    OdpowiedzUsuń
  6. Tajemniczo brzmisz... Mam nadzieję, że wkrótce się dowiemy coś więcej o tych postanowieniach ;)
    A co do wiosny- masz zupełną rację, jest wspaniała. Człowiek razem z przyrodą budzi się do życia :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Będziemy trzymać :) Mam nadzieje że co do tych postanowień to nam niedługa coś nie coś zdradzisz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"