Chwile dwie...



Kochani,

Kurde czemu co dobre tak szybko się kończy… Nie lubię tego. Bardzo bym chciała złapać te najcudowniejsze chwilę i zamknąć w małym pudełeczku. Powracać do nich zawsze wtedy, gdy czułabym taką potrzebę. Weekend był cudowny, bo mój Ukochany zrobił mi wspaniałą niespodziankę. Wrócił dzień wcześniej z obozu i mogliśmy wykorzystać te dwa dni dla siebie. Pogoda nam dopisywała, więc nie omieszkaliśmy z tego nie skorzystać. Wybraliśmy się na spacer po okolicy naszego osiedla. Dużo rozmawialiśmy o nas, naszym związku, naszej przyszłości. Rzeczywiście czasem taka rozłąka jeszcze bardziej scala związek i pokazuje nam ile znaczy dla nas ta druga bliska naszemu sercu osoba. Już za dwa dni Ukochany wylatuje do Dubaju i będzie walczył o jak najlepszy rezultat.

Dowiedziałam się, że Mistrzostwa Polski w tym roku odbędą się w czerwcu w Wiśle. Troszkę mało czasu na solidne przygotowanie się, ale mój Mistrz mówi, że zdążymy ze wszystkim. Boję się troszku, bo jest dużo spraw w tym okresie, które negatywnie wpływają na mnie. Choćby stres związany z komisją o rentę. Jednak postaram się myśleć pozytywnie, tak jak czyni to mój Skarb. Bardzo lubię Wisłę. Byłam tam parę razy na obozie klubowym właśnie przed Mistrzostwami Polski. Mam bardzo wiele miłych i przesympatycznych wspomnień właśnie z pobytu tam. Oby i tym razem Wisła mnie nie zawiodła. Będę walczyła o kolejny tytuł Mistrzyni Polski w swojej karierze. Wierzę, że uda mi się go wywalczyć.




Życzę Kochani Wam udanego tygodnia i dużo, dużo uśmiechu na Waszych twarzyczkach!!! :)

Komentarze

  1. Pięknie razem wyglądacie :) Widać że miłość kwitnie jak te fiołki pod Waszym zdjęciem :) Życzę Ci samych sukcesów ale z takim wsparciem, myślę że to tylko zwykła formalność :)
    Pozdrawiam serdecznie pani X

    OdpowiedzUsuń
  2. niezmiennie Cię podziwiam i pięknie wyglądasz z uśmiechem na twarzy, promieniejesz :)
    ważne, to mieć na kogo polegać i na kim się wesprzeć" :)
    powodzenia więc ze wszystkim, pozdrawiam Ciebie !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"