Dobro powraca do Nas :)



Witajcie Kochani,

Na początku mojego postu chciałabym Wam wszystkim podziękować za pomoc związaną z moim udziałem w konkursie Fundacji Jedynej Takiej- „Miss Polski na wózku 2014”.

Udział w tym konkursie jest dla mnie kolejnym wyzwaniem, jakie przynosi mi los. Jest to coś nowego, coś co do tej pory nigdy nie miało miejsca w moim życiu. Gdyby nie bliskie mi osoby i ich wiara we mnie, pewnie nigdy nie zdecydowałabym się aby wziąć udział w tego typu konkursie. Jeśli udało by mi się dostać do finałowej dziesiątki, a tym samym przejście do drugiego etapu byłby to ogromny sukces dla mnie i ludzi zaangażowanych w pomoc mi.

Świadomość, że wokół nas są ludzie, którzy chcą pomagać i tak bezinteresownie umacnia moją wiarę w drugiego człowieka.

Po wypadku spotkałam wielu ludzi, którzy pomogli mi i wsparli jak tylko potrafili najlepiej to uczynić. Pomimo tego, że byłam dla nich zupełnie obcą osobą te osoby uwierzyli we mnie, zainwestowali swój czas i chęci. Przez nich uwierzyłam, że jeśli tylko coś się chce można to osiągnąć. Dzięki nim mam wiarę w siebie i w to co robię (choć czasem przechodzę małe kryzysy). Naprawdę niewiele trzeba, aby móc pomagać drugiemu człowiekowi. Czasem najdrobniejszy gest ma większe znaczenie niż niewiadomo jakie prezenty. Wystarczy uśmiech, podanie ręki, zadanie pytania: „wszystko w porządku?” lub „mogę coś zrobić dla ciebie?”. Przecież nic nas to nie kosztuje, a dla drugiego człowieka może znaczyć wszystko.

Kochani Moi chcę Was przeprosić na zapas, jeśli by moje posty nie pojawiały się zbyt regularnie jak do tej pory. Spowodowane jest to udziałem konkursie, ale także moim życiem codziennym: studia, egzaminy, zaliczenia, obrona pracy licencjackiej, a także jak już wiecie przygotowuję się do Mistrzostw Polski w wyciskaniu sztangi leżąc, które odbędą się w dniach 6-8 czerwca w Wiśle. Treningi zajmują mi trochę czasu. Chciałabym na zawodach zaprezentować się z jak najlepszej strony. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.

Proszę Was jeszcze raz o oddawanie głosów na mnie. Nie proszę, aby każdy wysyłał sms codziennie jak to czyni mój Ukochany, ale choć co kilka dni. Gdybyście mogli przekazać to informacje dalej wśród Waszych rodzin, znajomych. Byłabym Wam niezmiernie wdzięczna.

 Pamiętajcie dobro, które czynicie wraca do Was z podwójną siłą.

Dziękuje bardzo – Krupcia :)

 KOCHANI DLA WAS TO TYLKO SMS, 

A DLA MNIE KROK BLIŻEJ DO SPEŁNIENIA MARZEŃ!!!!! :)

DZIĘKUJE!!!! :*

Komentarze

  1. Nie musisz prosić Madziu - specjalnie zasilam sobie konto większą kwotą, aby móc wysłać choć kilka sms-ów, taki jest plan! :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś:* ja również i mój Ukochany wysyłamy codziennie :) Dziękuję za każdą pomoc :*

      Usuń
  2. Ja również doładowałam konto i wysyłam smsy, nie codziennie ale co parę dni, aby móc wesprzeć Cię w tym konkursie nie tylko słowem ale też czynem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia,sądzę że bez problemu uda Ci się dostać do pierwszej 10-tki :) Jeszcze Ci trochę pomożemy :)
    Pozdrawiam ciepło pani X

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz mój głos :)
    I to, że prowadzisz aktywne życie, jest ważniejsze, niż to czy notki są regularne ;)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"