START- moja NIESPODZIANKA!!!! :)

Kochani Moi!!! 
Oto moja NIESPODZIANKA :)

Biorę udział w Wyborach Miss Polski na wózku 2014.
Bardzo proszę o oddanie na mnie swojego głosu.
Głosowanie jest przez wysłanie sms:
 
TREŚĆ:
TC.JEDYNA.20 
pod numer 72068!
Dziennie można wysłać jednego SMS Z DANEGO NUMERU TELEFONU.
Z góry dziękuje za głosy oddane na mnie!!!! :)
Więcej informacji na podanym linku: GŁOSOWANIE :)

Proszę o udostępnienie mojego postu i dziękuje bardzo za Wasze wsparcie :)
 
Buziaczki i miłego dnia Kochani!!!!! 

Komentarze

  1. Już wysyłam! :)
    PS. Madziu, nie dostałaś maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dostałam i przeczytałam :*
      Nie wolno się poddawać nigdy!!!

      Usuń
  2. wysłałam, choć niepotrzebne Ci są żadne tytuły, ale jeśli ma sprawić Ci to radość, to dlaczego nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :) chcę się po prostu sprawić i udowodnić sobie, że mogę :)

      Usuń
    2. oczywiście, że możesz - wszystko, co zechcesz. dla nas i dla swoich najbliższych jesteś najpiękniejsza, dobrze o tym wiesz :)

      Usuń
  3. Jesteś piękna i cudowna!!! dla wielu wzorem w życiu codziennym...
    mam jedną zachciankę - rozpuść włosy bo masz takie piękne długie i zrób sobie grzywkę -taki nowy image u fryzjera! myslę, że będziesz jeszcze zajebistszą laską, że tak brzydko tu napiszę! ;) Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wysłałam :)
    ps. Jesteś śliczna i na pewno będzie na Ciebie sporo głosów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje bardzo Tajemnicza Duszyczko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze zablokował mi sie telefon:/ (tzn niedawno wymieniałam karte sim odruchowo wpisałam stary nr karty i..... zablokowałam teraz musze odszukać nr puk- jestem "rozczepuska") jak tylko o okiełznam zaraz wysyłam sms .Zyczę powodzenia :) Jesteś piekna i ciałem i duchem:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się ile razy mnie jeszcze zaskoczysz ? Jesteś niesamowita :) Trzymam kciuki za wygraną a smsa wysłałam...Jak wygrasz stawiasz nam lody :))))))))))))))))))))))
    Pozdrawiam ciepło pani X

    OdpowiedzUsuń
  8. ..jesteś wspaniała Istotą Madziu, mądrą i piękną Dziewczyną ;)
    ..oczywiście wysłałam swój głos z wielką przyjemnością..;):*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"