Napięty Grafik :)



Kochani,

Rozpoczęliśmy nowy tydzień.
 Ten i przyszły  będą dla mnie ciężkie gdyż, wiele spraw się skumulowało:
-zaliczenia, kolokwia i egzaminy na uczelni
-start na Mistrzostwach Polski w Wiśle
-oraz rozstrzygnięcie konkursu „Miss Polski na wózku 2014” 

 Zobaczymy czy uda mi się dostać do finałowej dziesiątki . Do końca głosowania zostało 12 dni. Droga daleka, ale wierzę, że uda mi się to osiągnąć. A jeśli nie wyjdzie to i tak jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam wsiąść udział w takim konkursie i przeżyć niesamowitą przygodę: wywiad w Radiu Kraków, wywiad do Gazety Krakowskiej, poznanie nowych i ciekawych osób oraz rozpoznawanie mnie na ulicy. Dla mnie wszystko jest nowe i fascynujące.

Jutro mam kolokwium z międzynarodowych stosunków finansowych. Tak mi się uczyć nie chce, że szok. W ogóle się skupić na nauce nie mogę.  Ale jak trzeba to trzeba. W końcu to już ostatnie takie dni nauki, a potem jak Bóg da to zostanie mi obrona.

Wczoraj byłam u chirurga. Jakieś dwa tygodnie temu uderzyłam się i bardzo bolała mnie noga. Na drugi dzień bardzo spuchła i niestety żadne okłady i altacet nie pomogły. Okazało się, że mam bardzo mocno stłuczony staw skokowy z obrzękiem. Pozytywem tej sytuacji jest to, że nie mam jej złamanej. Za tydzień kontrola. 

Kolejną pozytywną wiadomością jest to, że dziś dostałam informacje z ZUS-u, że przedłużyli mi rentę na kolejne 5 lat. Tak się bałam, że tego  nie zrobią. Tyle się słyszy o tego typu działaniach. ZUS w Krakowie bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Nie mogłam już czasem spać z tego powodu. Troszkę się na czekałam na tą wiadomość, ale grunt że dziś przyszła.

Właśnie wróciłam z treningu. Trening był szybki, ale bardzo intensywny. Jestem zadowolona z dzisiejszych efektów. Oby to wszystko teraz przełożyło się na zbliżające się Mistrzostwa Polski i ich wynik.

Kochani, ja uciekam do nauki. Wam życzę miłego wieczoru oraz całego tygodnia :)

Buziaczki!!! :*

Krupcia :* 


Róże od mojego Ukochanego Skarba!!! <3


Dziękuje Wszystkim za oddane na mnie głosy.

Dziękuje Wam!!! :*

Komentarze

  1. Głos oddałam, a jakże ;)
    Powodzenia we wszystkich przedsięwzięciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. someonextoxlove27 maja 2014 21:00

    to życzę zdrowia przede wszystkim, wytrwałości i powodzenia :) i optymizmu, chociaż tego Ci nie brakuje :) ale tego nigdy za wiele :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia we wszystkich planach i na studiach i na zawodach i w konkursie oraz dużo, dużo zdrowia :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grafik faktycznie masz napięty, róże przepiękne a Tobie życzę samych sukcesów :))))))
    I wciąż trzymam kciuki za konkurs :)
    Pozdrawiam serdecznie pani X

    OdpowiedzUsuń
  5. OJ DUZO SIE DZIEJE U CIEBIE !
    1) Zdrówka!!!!!
    2)Powodzenia!!!! ( i na uczelni, i w konkursie) :)
    Dobrze ,ze Zus przychylny:) Powodzenia Kochana :) Pozdrawiam serdecznie:)
    aaaaaaaaaaaaaa różyczki sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A u Ciebie znów inaczej- wizualnie, bo treść jak zawsze pozytywna :)
    Trzymam za Ciebie kciuki, naprawdę byłoby cudownie, gdybyś ten konkurs wygrała.
    Więc zdrowia i sukcesów w dziedzinach wszelakich, no i jeszcze więcej pięknych kwiatków od ukochanego życzę ;)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"