Do przodu :)

Kochani,
dzień za dniem mija i to nie ubłagalnie. Ostatnie dni minęły mi tak szybko, że nawet nie wiem, gdzie ten czas uciekł. Fakt, że ostatnie dni spędziłam w domu, bo padał niemiłosiernie deszcz i nie było żadnej mowy na jakiekolwiek spacery. Teraz pogoda się poprawiła i z tego co widziałam to z dnia na dzień ma być ładniej i cieplej.
Co u mnie? :)
|Hmm, nadal trwa głosowanie i staram się uzyskać odpowiednią ilość głosów, aby móc dostać się do finałowej dziesiątki. Jednak nie wiem czy mi się to uda uczynić. Wzięłam udział w tym konkursie, bo chcę zmieniać oblicze osób z niepełnosprawnością, a w tym postrzeganie kobiet. Czasem mam wrażenie, że my kobiety jesteśmy w gorszym położeniu niż mężczyźni. Mężczyznom niepełnosprawnym jakoś łatwiej jest znaleźć sobie drugą połówkę niż nam kobietom.Naszą atrakcyjność zazwyczaj przyćmiewają dodatkowe atrybuty jak np. wózek bądź kule. Mało kto zwraca uwagę na naszą urodę, piękno jakie mamy w sobie nie tylko zewnętrzne jak i również wewnętrzne.My kobiety musimy walczyć o swoje prawa. I to nie tylko kobiety niepełnosprawne, ale tak samo jak sprawne. Nasza rola matki, żony często bywa przysłaniana i zbyt mało doceniana.
Drugim powodem, jaki skłonił mnie to udziału w konkursie jest pokonanie własnej bariery jaką jest moja nieśmiałość. Mało kto chce uwierzyć, że jestem nieśmiała. Sprawiam wrażenie osoby pewnej siebie. Niestety jest to tylko wrażenie. Bardzo się boję wystąpień publicznych i opinii innych ludzi. Paraliżuje mnie to...Bardzo biorę sobie do serca wszystko co dotyczy mnie i moich bliskich.
Zaczynają mi się teraz zaliczenia i egzaminy, więc moja uwaga skupiona jest na nauce. \oprócz tego Mistrzostwa Polski zbliżają się nieubłaganie.
Dziś został przeprowadzony ze mną wywiad. Oczywiście dziele się tutaj z Wami moi Czytelnicy. Proszę o wyrozumiałość, bo bardzo stresowałam się nim.
Miłego wieczoru- buziaczki :*

fot. Ewa Ostapowicz

Link do wywiadu:

Komentarze

  1. hmm,niestety nie moge wyslac smska,ale trzymam kciuki (mieszkam za granica)...piekna z Ciebie osobka nie tylko na zewnatrz ,ale rowniez w srodku...jak najwiecej pieknych chwil w zyciu zycze oraz zrealizowania wszystkich zamierzonych planow;;;pozdrawiam majowym wieczorkiem ulkalup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo Ulu :* Dla mnie ważny jest drugi człowiek :) buziaczki :*

      Usuń
  2. Lecę czytać wywiad! :))))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) bardzo się stresowałam rozmawiając z Panią Ewą. Dla mnie to pierwsze takie doświadczenia. Buźka :*

      Usuń
  4. To ja wysyłam kolejne smsy i trzymam kciuki :)
    Kobiety mają gorzej od mężczyzn i nie tylko jeśli chodzi o kobiety niepełnosprawne, ogólnie kobiety mają gorzej w wielu sferach życia. Ale Ty jesteś świetnym przykładem na to, że takie bariery można pokonywać :)
    Miło było Cię usłyszeć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Tajemnicza Duszyczko !!!!! :*
      Ja jestem dla Was :) To Wy Moi Czytelnicy dajecie mi silę :)

      Usuń
  5. Miły i ciepły głos:) Oczywiscie zagłosowałam na Ciebie :) i zaciskam piachy by sie udało:)pozdrawiam ciepło lilicz74

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Ty już niedługo to będziesz celebrytka :) Wywiady, prasa, fajnie będzie znać celebrytkę..Masz bardzo ładny głos, nie było słychać stresu ani tremy :) Pełna "profeska" :)
    Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za Ciebie
    pani X

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"