To już jutro!!!! :)

Witajcie Kochani :)

W końcu znalazłam chwileczkę, aby móc coś naskrobać dla Was :)
Ostatni tydzień tak mi szybko minął, że nawet niewiem co i jak. Od poniedziałku wznowiłam treningi i początki są dla mnie bardzo ciężkie.... Zakwasy mam tak wielkie, że nie mogłam dziś z łóżka wstać... Dlatego walkowerem oddałam dzisiejszy trening i zostałam w domu. Nie mam siły na dzisiejszy trening. Zresztą mam inne tak samo ważne zadanie na dziś- przygotowanie pokoju dla mojej przyjaciółki Alusi, która przyjeżdża jutro do mnie.

Bardzo się cieszę z jej przyjazdu. Już nie mogę się do czekać tych godzinnych rozmów o wszystkim i o niczym, wspominania tych "dobrych" czasów oraz wspólnych spotkań na zawodach. Mam parę pomysłów na spędzenie czasu i oby tylko pogoda nam pozwoliła je zrealizować to będzie super. 
Zwłaszcza, że moje urodziny zbliżają się wielkimi krokami...
Jakaś fotorelacja na pewno się znajdzie :)
Buziaczki Kochani!!!!


Zapraszam na mój INSTAGRAM:

Komentarze

  1. Zazdroszczę Wam aż tego spotkania... :) i życzę super wspólnie spędzonego czasu :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję moja Melancholijna, że kiedyś i z Tobą będę mogła się spotkać i spędzić cudownie czas :) mam taką nadzieję :* Buziaczki :*

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ..cudowne są takie spotkania, cieszy mnie Twoja radość..;)

    - pozdrawiam Cie Madziu najserdeczniej i dziękuję pięknie za odwiedziny..:) :*
    życzę Ci moc zdrówka i jak najwięcej wspaniałych chwil..;)

    p.s.
    ..ostatnio nie czuję się najlepiej, ale staram się nie poddawać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie wolno się poddawać, najważniejsza jest walka. sama mam takie dni, gdzie upadam, ale staram się długo nie leżeć, lecz próbuje się podnieść. Tobie Kochana Mgiełko tego samego życzę wielu podnoszeń się :)

      Usuń
  4. Życzę miłej zabawy z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny blog ,czytam go od dłuzszego czasu. Jesteś kochaną ,dzielna ,życzliwą kobietą ,a każda notka zawiera skrawek Ciebie. Napawasz optymizmem .Pozdrowiena dla Ciebie i Ukochanego,niech Wam będzie w życiu jak najjaśniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę przegadanych nocy i niezapomnianych chwil z przyjaciółką :)) Udanego weekendu :)
    Pozdrawiam pani X

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaak... takie rozmowy są bardzo ważne... zresztą sama przyjaźń jest bardzo cenna... Pochwalę Ci się Madziu, że udało nam się z przyjaciółką utrzymać kontakt od podstawówki:D to już tyle lat, ale to najczęściej czas weryfikuje wiele relacji:) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę udanego spotkania i wielu godzin rozmów o miłych czasach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również życzę Wam udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem, czy Twoje urodziny już były, ale życzę Ci spełnienia marzeń i jak największych pokładów wewnętrznej siły, by nigdy Ci nie brakowało optymizmu i uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napawasz innych radością
    - jesteś silniejsza od większości -
    możesz innych pociągnąć do góry.
    Gratuluję Ci Twojej siły i pogody ducha
    - oby nigdy Cię nie opuszczały!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"