Moc wrażeń!!! :)



Witajcie Kochani!!!
Witam Was jak najserdeczniej po dłuższej nieobecności tutaj.
Jak wiecie w odwiedziny do mnie przyjechała moja przyjaciółka Alusia. Czas jaki spędziłam z nią był jednym z bardziej pożytecznych jaki mogłam przeżyć. Nie ominęły nas godziny rozmów przy kawie, herbatce czy lampce wina. Nie było końca wspomnieniom, uśmiechom i żartom. A także rozmowom na te poważniejsze tematy.

16 sierpnia odbyły się wybory Miss Polski na wózku 2014 w Warszawie. Jak wiecie próbowałam swoich sił w konkursie i ostatecznie zajęłam 14 miejsce na 78 kandydatek. Uważam to za ogromny sukces zwłaszcza, że nie przepuszczałam, że tyle osób zagłosuję na mnie. Doceni mnie i moje osiągnięcia.

Tegoroczny konkurs wygrała prześliczna JULIA TORLA ze Stalowej Woli. 


Oczywiście Wielkie Gratulacje dla Nowej Pięknej Miss!!! :)
A także dla wszystkich Dziewczyn, 
które odważyły się wziąść udział w konkursie :)

Czułam lekki smutek, że nie mogę być na gali choć byłam bardzo blisko, aby znaleźć się tam. 
Jednak Opatrzność miała zupełnie inny plan na ten czas dla mnie…

Mój Ukochany zrobił mi ogromną niespodziankę… Zabrał mnie na mecz siatkówki w turnieju Huberta Wagnera naszej reprezentacji z Bułgarią w Kraków Arena.




 Było to dla mnie niezwykłe przeżycie, które do tej pory wywołuje u mnie niesamowite emocje, które były bardzo porównywalne z wystąpieniem na Gali.  Ile razy siedząc przed telewizorem marzyłam, aby móc się znaleźć na meczu naszej reprezentacji i móc kibicować razem z tysiącami ludzi. Bardzo pragnęłam móc z tymi wszystkimi ludźmi zaśpiewać hymn a cappella. Z całych sił pragnęłam poczuć ten dreszcz emocji. Przybić piątkę naszej „maskotce”. Marzenie się spełniło…




Razem z Ukochanym, Alą oraz naszym przyjacielem „Rybcią” spędziłam wspaniały, niezapomniany czas, który pozostanie mi w pamięci na długo, długo… Brak mi słów, abym mogła jakoś to opisać. Tego nie da rady od tak opowiedzieć to trzeba po prostu przeżyć… Zachęcam wszystkich, jeśli tylko mają okazję do wzięcia udziału w takim wydarzeniu. To coś pięknego :)


Patrząc z perspektywy osoby niepełnosprawnej w tym wypadku poruszającej się na wózku bardzo podobała mi się hala Kraków Arena oraz organizacja służb porządkowych. Miejsca specjalnie wyznaczone dla osób niepełnosprawnych są dobrze pomyślane. Tam gdzie my byliśmy spokojnie mogliśmy oglądać widowisko i wszystko było widać z pozycji siedzącej. Obok miejsc dla wózków znajdują się miejsca dla opiekunów, dzięki temu mogliśmy być wszyscy razem dzieląc się wrażeniami. Toalety znajdują się bardzo blisko od wyjścia z głównej hali. Samochód można zaparkować pod samą Areną. Nie ma żadnego problemu z tym.
Kochani Moi zostawiam Was z małym przeglądem fotek z meczu :)









Buziaczki- Krupcia!!!! :)





Komentarze

  1. Ojej, jakże Wam zazdroszczę, że mogliście tam być i na żywo podziwiać...! :) myślę Madziu, że nie masz co żałować gali, trafiło Ci się przeżycie równie fantastyczne :) wspaniałe zdjęcia - jak widzę, jedno nawet z Karoliną Szostak ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana Viv :) mam pamiątkowe zdjęcie z Karoliną Szostak, przemiła osoba :)
      Zgadzam się z Tobą, że przeżycie było fantastyczne :)
      BUziaczki :*

      Usuń
  2. Taki mecz na żywo to niezapomniane przeżycie, eh, zazdroszczę Ci, choć zbytnio nie interesuję się sportem to też chciałabym tak na żywo pokibicować naszym! :)
    A gali nie musisz żałować 14 miejsce na 78 kandydatek to na prawdę sukces :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Kochana Tajemnicza Duszyczko :* Nie trzeba być jakimś zapalonym kibicem by móc przeżyć coś niesamowitego. Mecz na żywo i w takiej hali dodaje jeszcze większych emocji :)
    Jestem tego samego zdania co TY Duszyczko, że 14 miejsce to ogromny sukces :)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała Krupciu :)
    ..zawsze uwielbiałam sport, a kiedyś nawet trenowałam lekkoatletykę..;p

    ..pod każdym względem niezmiennie mnie zachwycasz Madziu !..we wszystkim co robisz jesteś niezwykła ^^ - jesteś wzorem dla innych..:)
    ..ogromnie się cieszę, że mogłam poznać tak cudowną Istotę jak Ty..:****

    ..ostatnio mam bardzo niesprzyjający i nieciekawy dla siebie czas, nawarstwiło się sporo przykrych wydarzeń, lecz pomimo wszystkiego staram się nie pogrążać w marazmie..;)
    ..dziękuję pięknie, za Twoje odwiedziny i przecudne słowa, a przede wszystkim za to, że jesteś ! :*
    - pozdrawiam Cię najserdeczniej Krupciu i życzę jak najwięcej tęczowych kropelek szczęścia każdego dnia..ściskam mocno..:):**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Mgiełko :* doskonale Cię rozumiem i jestem myślami wciąż przy Tobie. Gorszy czas minie i pojawi się słońce. Należy walczyć z tymi naszymi zmarami choć mi samej niełatwo to przychodzi.
      Ja dziękuje Bogu za ludzi, którzy we mnie wierzą i dodają mi sił do walki z przeciwnościami :*
      Buziaczki :*

      Usuń
  5. coś wiem na ten temat, jakie emocje przeżyłaś i cieszę się, że miałaś taką okazję, zapamiętasz je do końca życia :))
    i piękna jesteś i taka promienna :) podziwiam Cię i nigdy z tego podziwu nie wyjdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooch jak ja Ci zazdroszczę, też chciałabym ich zobaczyć i popatrzeć jak grają... Ech.. Może kiedyś...
    Gratuluję 14 miejsca, to duży sukces bo w końcu było was 78! :)
    pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"