Welcome May :)

Witajcie Kochani!!! :)


Choć pogoda nie wskazuje na to, to Kochani mamy już maj. Wiosna pełną parą, ale ja osobiście nie odczuwam tego aż tak bardzo. Marzył mi się ciepły, słoneczny weekend majowy. Snułam plany jak spędzę ten wolny czas poza domem, na świeżym powietrzu.
A tutaj taki psikus.
Nie toż, że pogoda nie dopisuje. To jeszcze przeziębienie mnie zaatakowało i cały dzień spędzam w łóżeczku pod kołderką. Pijąc hektolitry herbaty malinowej.
Staram się wyleżeć to choróbsko jak najszybciej gdyż jestem w BPS-ie (bezpośrednie przygotowanie startowe) i nie chcę zaprzepaścić ciężkiej pracy, jaką wkładam w treningi. 
Mistrzostwa Polski Osób Niepełnosprawnych w wyciskaniu sztangi leżąc są już za miesiąc - 12-14 czerwca w Wiśle. 
Chcę dobrze się do nich przygotować i powalczyć o medal oraz dobry wynik na zawodach.
A jak będzie to się okaże :)
 
 
Życzę Wam Kochani udanej majówki i przede wszystkim dużo zdrówka :)
 
Wasza Krupcia :*


Komentarze

  1. Powodzenia na mistrzostwach!! Trzymam za Ciebie kciuki...napewno dasz radę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę czasu jest, więc myślę, że przygotuje się dobrze :)
      POzdrawiam :)

      Usuń
  2. Przede wszystkim zdrowia, Madziu!!! :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja se ćwiczę tak ostro, że mnie boli całe ciało i musiałam zrobić przerwę. A że jestem w domu to jem smakołyki wyczynowo. Zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj wojowniczko. Mam nadzieję, że już zapomniałaś o przeziębieniu i wszystko jest dobrze. Wkrótce Mistrzostwa Polski, po raz kolejny jestem pełen podziwu dla twojej siły charakteru a i przy okazji siły fizycznej, puchu raczej nie podnosicie :) Dużo zdrówka, powodzenia i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :) Dziękuje bardzo. Ze zdrówkiem lepiej, choć mam wrażenie, że nie tak jak powinno. Jestem dobrej myśli. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"