Garść wiadomości :)

Witajcie Kochani :)
 Co u mnie???
 Przeziębienie mi minęło, ale przez tą ciągłą zmianę pogody to cały czas mam wrażenie, że nie jest do końca tak jak powinno być.

 Moi Kochani nie zapomniałam o Was, lecz jak wiecie przygotowuje się do zawodów i zajmuje mi to wiele czasu i siły. Mam jeszcze dodatkowe zajęcia. Przez te wszystkie obowiązki brakuje mi czasu. Doba powinna trwać dłużej. 
W miarę możliwości staram się chwytać chwile na słońcu.
 
Wiele rzeczy chciałabym zrobić naraz, lecz niestety mam pewne ograniczenia. I czasem muszę się zatrzymać, aby później działać z jeszcze większą energią. Organizm wysyła mi znaki, kiedy już go nadwyrężam. Muszę wtedy troszkę przystopować, bo w innym wypadku mogę zrobić sobie krzywdę.
Mam nadzieję, że zrozumiecie mnie.
Staram się w miarę możliwości być aktywna na innych moich profilach społecznościowych.
Zapraszam do ich śledzenia i aktywnego kontaktu ze mną :)



Troszkę ostatnio przeholowałam na siłowni i przez to boli mnie ręka. Utrudnia mi to wykonywanie ćwiczeń w pełni, co frustruje mnie i złości. Jednak wiem, że moje negatywne odczucia nic mi nie dadzą. Muszę po prostu odpocząć i zregenerować się. Mam nadzieję jedynie, że to nic poważnego.


Mój Ukochany Skarb ma dziś urodzinki. Życzenia już mu złożyłam, prezencik również był.
Jednak napiszę i tu:

KOCHAM CIĘ PIOTRUŚ!!! <3

Wam Kochani życzę miłego i przede wszystkim słonecznego weekendu :)
Wasza Krupcia :*

Komentarze

  1. Przyłączam się do życzeń :) I uważaj na tej siłowni! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukochany dziękuje serdecznie!!! :* Będę Doluś uważać!!! :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"