Wspomnienia z KSW 29 :)

Witajcie Kochani :)
 
Przepraszam Was za ciszę u mnie na blogu, ale ostatnio
mam niewiele czasu, aby móc tutaj zaglądać.
We wtorek mój Ukochany miał zabieg na oko
i teraz opiekuje się biedulkiem.
Na szczęście wszystko jest w porządku i nic złego się nie dzieje,
ale jestem troszkę nadopiekuńcza i wolę chuchać na zimne.
Chcę, aby mój Ukochany szybko wrócił w pełni do sił,
dlatego staram się robić wszystko by tak właśnie było.
 
W "Mikołajki" wybraliśmy się z Ukochanym na KSW 29 do Kraków Areny.
Chcę się z Wami podzielić moimi wrażeniami, dlatego 
 dodałam parę fotek z tego widowiska.
Zdjęć jest oczywiście dużo, dużo więcej.
Tak samo jak niesamowitych wspomnień i wrażeń.
Tego nie da rady opisać- to trzeba zobaczyć na własne oczy.
 
Zapraszam do oglądania:
 





















 Buziaki Kochani!!! :*
 
 


Komentarze

  1. Mam nadzieję, że wspomnienia zostaną w Twojej pamięci jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Pati takie wydarzenia zpewnością pozostaną ze mną na bardzo długo :) buziaki :*

      Usuń
  2. cudowni jesteście oboje, tacy szczęśliwi, troszczycie się o siebie... piękne to jest :)
    pozdrawiam ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja myślę, że ludzie którzy się kochają na prawdę dbają o siebie wzajemnie i to jest rzecz naturalna :)
      Buziaczki :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....