Gorący okres przedświąteczny :)

Witajcie Kochani :)

Już za tydzień wszyscy będziemy zasiadać do Wigilijnych stołów 
wspólnie z naszymi rodzinami i bliskimi.

Każda gospodyni domowa doskonale wie, że czas przed Wigilią jest 
jednym z najgorętszych okresów wciągu roku.
Samo nic się nie zrobi:
nic się nie ugotuje, nic się nie posprząta, nic się nie udekoruje.
Z tego też powodu nie mam czasu, aby móc tutaj przebywać tyle ile bym chciała.
Mam nadzieję, że rozumiecie mnie i wybaczycie mi tą nieobecność.


Mieszkanko mamy już posprzątane,
dekoracje powoli się przygotowują.
Jutro jak dobrze pójdzie będziemy mieć choinkę.
Święta w tym roku spędzamy u mnie w domu,
więc czeka nas jeszcze długa podróż,
czyli pakowanie i długa jazda autobusem...
Święta są czasem, kiedy wszyscy chcemy się spotkać, pobyć z rodziną.
Przeżyć ten czas w wyjątkowej atmosferze.
W takich okolicznościach nawet długa podróż nie jest taka straszna, jakby mogło się wydawać.


W miarę możliwości postaram się jeszcze tutaj zaglądnąć przed wyjazdem do rodzinnych stron
i oczywiście złożyć Wam Kochani życzenia świąteczne :)
A tym razem życzę Wam słodkich snów :*
Buziaki!!!!
Krupcia :)



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....