❄ Świąteczny tag ❄


1. Czy wyjeżdżasz gdzieś na święta ?

Tak. W tym roku wspólnie z Ukochanym wyjeżdżamy w moje rodzinne strony, 

czyli do Kotliny Kłodzkiej.

2. Jaka jest twoja ulubiona potrawa świąteczna ?

Moją ulubioną potrawą jest oczywiście barszcz z uszkami. Uwielbiam :)

3. Dekorujesz jakoś swój pokój na święta ?

Tak. Staram się, aby klimat Świąt nie tylko był tradycyjnie związany z choinką,

ale również aby cały dom zawierał jakieś elementy Świąt: stroiki, lampki, świece.

4. Zazwyczaj w domu masz żywą czy sztuczną choinkę ?

Od kiedy tylko pamiętam u mnie w domu zawsze była sztuczna choinka.
I w tym roku również jest :)

5. Jaka jest twoja ulubiona piosenka świąteczna ?

Oczywiście czas Świąt kojarzy mi się tylko i wyłącznie
z:


6. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor ?  

Czerwony i złoty to są moje świąteczne kolory.

7. Jaka jest twoja ulubiona kolęda ?



8. Co lubisz robić w przerwie świątecznej ? 

Odpoczywać :) 
Bardzo lubię spędzać ten czas z najbliższymi, w szczególności jak wszyscy jesteśmy razem.
Oglądamy Tv, zajadamy się świątecznymi potrawami. 
Po prostu jesteśmy wszyscy razem :)

9. Co dostałaś w na święta w tamtym roku ?

W zeszłym roku dostałam najpiękniejszy prezent - pierścionek zaręczynowy.
Dowód miłości mojego Ukochanego, że chce spędzić ze mną całe życie.
I to jest dla mnie najpiękniejszy prezent- Miłość oraz Ukochana osoba u mojego boku na całe życie.
Na dobre i złe... :)

10. Czy w twoim mieście spadł już śnieg ?

Nie. I raczej się na to nie zapowiada :)

 11. Czy masz jakieś świąteczne życzenia ? 

Tak, aby nikt w Święta nie był sam, nie czuł się samotny i odrzucony.
Po mimo  przeróżnych sytuacji, jakie nas spotykają w życiu.
 Wówczas nikt nie powinien być sam...

źródło: http://szminkanakoszuli.blog.onet.pl/2012/12/23/coraz-blizej-swieta-2/

Mam nadzieję, że podobał się Wam mój Świąteczny Tag. Troszkę inny post niż moje pozostałe.
Święta są właśnie tym innym, magicznym czasem, gdzie wszyscy czujemy się wyjątkowo 
i szczególnie. Po mimo przeróżnych sytuacji w życiu wybaczmy sobie wszystko i podajmy rękę do zgody przy wigilijnym opłatku. Spędźmy ten czas z naszymi rodzinami, bliskimi oraz znajomymi.

Buziaki - Krupcia :)


Komentarze

  1. szczerze mówiąc - wzruszyłam się. przy 9 i 11. uwielbiam Cię.

    życzę Ci pięknych świąt, spokojnych, w gronie najbliższych, pełnych miłości, byś nabrała sił i jeszcze więcej optymizmu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo serdecznie dziękuje Ci :* Te słowa wiele dla mnie znaczą :*

      Usuń
  2. ..jak pięknie TU u Ciebie Krupciu.. bardzo dziękuję za Twoje prześliczne słowa,
    jesteś Magdalenko Wspaniała, Niezwykła i Wyjątkowa ! - dziękuję, że jesteś ^^
    ..cieszy mnie ogromnie i raduje, gdy patrzę na Was i widzę Wasze szczęście, bo jesteście cudowni !

    - pozdrawiam Cię najcieplej i najserdeczniej Madziu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Mgiełeczko dziękuje za życzonka. Ty również jesteś wyjątkowa i wspaniała. Bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać Kochana :*

      Usuń
  3. Melduję, że jestem! :)
    Super ten świąteczny tag! :) i super odpowiedzi ;) dla mnie święta to również Last Christmas ;) a do życzeń z punktu 11. dołączam się całym sercem...!
    Madziu, cudownych świąt z Ukochanym i bliskimi :) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Kochana Viv :* dziękuje, dziękuje. Życzę Ci dużo uśmiechu i radości na każdy dzień. Trzymaj się Moja Kochana Viv cieplutko :*

      Usuń
  4. Nietypowa ale ciekawa notka :) Również uwielbiam Last Christmas - ta piosenka jest nieśmiertelna i choć ma trochę lat to nigdy się nie nudzi.
    Przyłączam się do punktu 11. Madziu życzę Ci pięknych rodzinnych, spokojnych świąt i dużo dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Tajemnicza Duszyczko :* dziękuje za Twe serdeczne życzonka :*pragnę złożyć Ci życzenia Kochana radości na każdy dzień, a nie tylko w święta. Bardzo chciałabym, aby wszystko ułożyło Ci się w życiu po Twojej myśli. Jesteś wyjątkową i ciepłą osobą- pamiętaj o tym :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....