Metamorfozy- projekt MODA BEZ OGRANICZEŃ!!! :)

Witajcie Kochani,
w ten zimny i grudniowy dzień przesyłam dużo uśmiechu dla Was :)

Jak wiecie dostałam możliwość wzięcia udziału w projekcie "Moda bez ograniczeń", gdzie mogłam wsiąść udział w warsztatach Metamorfoz z Zosią Ślotałą.

Powiem Wam, że był to dla mnie wyjątkowy dzień pełen wrażeń i niespodzianek. Bardzo potrzebowałam jakieś zmiany i się doczekałam.

Najpierw miałam spotkanie z fryzjerem - Mateusz Kesner zajął się fachowo moimi włosami, jak również innych uczestniczek projektu. Obciął mi co najmniej z jakieś 20 cm włosów. Zmieniłam również kolor włosów :) Mam nadzieję, że i Wam się podoba ;P

Następnie mieliśmy spotkanie z Zosią Ślotałą i pod jej okiem przechodziliśmy dalsze przemiany: dostaliśmy cudowne ubrania, biżuterie. Każda z nas czuła się jak prawdziwa gwiazda. Panie z Perfumerie Douglas zrobiły nam niesamowity makijaż. Zawsze marzyłam o tym, aby oddać się rękom profesjonalistów. Dużo się dowiedziałam o makijażu i jak czuć się kobieco i wyjątkowo :) Panie zadbały również o nasze paznokcie. Kolejnym krokiem była sesja zdjęciowa, której efektów końcowych nie mogę się doczekać.

Zosia okazała się bardzo sympatyczną, otwartą i ciepłą osobą. Zresztą tak samo jak cała kadra, która zaopiekowała się nami na warsztatach :) Atmosfera i ludzie byli naprawdę bardzo mili i życzliwi. Wszystkie kandydatki metamorfoz czułyśmy się wyjątkowo. Niesamowite przeżycie - polecam każdemu. Koordynatorka projektu Wera zapowiedziała nam kolejną niespodziankę, która odbędzie się wiosną - zaprosiła nas do wzięcia udziału w Gali podsumowującej cały projekt, gdzie będziemy brać udział w nim jako modelki.

Jestem szczęśliwa, gdyż zawsze marzyłam o tym, a teraz marzenie powoli się ziszcza.
Nie ma nic cudowniejszego niż możliwość spełniania marzeń i realizacja się. Daje to ogromnego kopa do działania.

Tutaj Kochani przedstawiam Wam parę zdjęć z mojego telefonu :)

Mój nowy LOOK :P

Selfie z Zosią Ślotałą <3 
- wspaniała i ciepła osoba :*
 Gwiazdy <3
Ania Ryszka, Małgorzata Bednarczyk
Ja, Marzenka Gawrijalek i Ela Pindel

Dziękuje Marzenko za to zdjęcie :)
Więcej fotek:

Trzymajcie się Kochani cieplutko :*
Krupcia :*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....