GOOD DAY :)

Cześć Kochani!!! :)

To był na prawdę dobry dzień :)
Na szczęście moje wyniki nie były najgorsze i udało się wdrążyć leczenie w domu.
Od dziś będę brała antybiotyk i muszę dbać o siebie.
No cóż poradzić jak trzeba to trzeba :)

Jak już wcześniej wspominałam dla mnie zdrowie jest bezcenne,
więc zrobię wszystko co tylko trzeba, aby móc się nim jak najdłużej cieszyć :)

Jutro wyjeżdzam na zawody do Międzychodu,
dlatego też nie będzie mnie tutaj.
Trzymajcie kciuki za udany start :)
Rekordów bić z pewnością nie będę, he he :)

Buziaczki!!!!

Miłego weekendu życzę Wszystkim :)
Dużo słońca i dobrej zabawy :)



Komentarze

  1. Bardzo ciesze się, że z Twoim zdrowiem nie jest źle. Troche się podleczysz i będzie super :)
    Trzymam kciuki za dobre miejsce na zawodach :)
    Dużo, dużo zdrówka :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyjazdu...I szybkiego powrotu do zdrowia.

    ps. Ciesze się że wyniki nie były aż złe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki były złe, ale nie na tyle by iść do szpitala, więc jestem szczęsliwa :)
      Dziękuje i wzajemnie Kochana!!!! :*

      Usuń
  3. Wiedziałam, że będzie DOBRZE!!!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że z Twoim zdrowiem lepiej, DBAJ O SIEBIE! i powodzenia na zawodach, dla mnie i tak jesteś najlepsza :)
    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....