Coś najcenniejszego...


Witajcie Kochani,
pomimo nie najlepszego nastroju witam Was z uśmiechem na twarzy.

Wczoraj odebrałam wyniki i są fatalne... Jutro muszę powtórzyć badania, aby sprawdzić jeszcze raz czy nie doszło do żadnej pomyłki, a następnie dostanę bardzo silny antybiotyk, który ma mnie bardzo osłabić i zniszczyć te bakterie. Mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle i sam antybiotyk pomoże... Jeśli  nie to szpital... Od wczoraj ciągle myślę o tym i mam nadzieję, że nic tak złego mnie nie spotka. Zwłaszcza, że za niedługo rozpoczyna się sezon i chcę trenować oraz brać udział w zawodach. Liczę, że scenariusz Pani Doktor się nie sprawdzi. Boję się szpitala i nie lubię w nich przebywać...

Zdrowie dla mnie jest najważniejsze. Uważam, że bez niego nie ma nic. Trzeba je cenić, dbać o nie i przekładać ponad wszystko.

Zdrowie, tak samo jak życie mamy tylko jedne. Nie zapominajmy o tym nigdy!!!
Buziaczki!!!! :)




Moja ulubiona piosenka ostatnich tygodni :)

Słucham ją na okrętkę i póki co jeszcze mi się nie znudziła :)

Komentarze

  1. Madziu, trzymam bardzo mocno kciuki, żeby wszystko przebiegło po Twojej myśli, jak najlepiej! Ja również uważam zdrowie za wartość bezcenną...
    Piosenka świetna, również często za mną chodzi ;)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana Vivuś!!! :* uwielbiam tą piosenkę i jak wcześniej wspomniałam słucham ją na okretkę :)
      Buziaczki :*

      Usuń
  2. A buu... Osobiście też walcze od jakiegoś czasu, ale... uśmiech do nas to Skarb:) Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje że wszystko będzie dobrze. Kurczę...widzę że u wszytskich ostatnio coś jest nie tak. Trzymam kciuki za dobre wyniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również trzymam kciuki i wierzę, że będzie dobrze 👍 :) buziaczki

      Usuń
  4. Trzymam kciuki, żeby było wszystko dobrze i, musi być dobrze ;) Wierzę, że wygrasz z każdą jedną chorobą, bo jesteś dzielna i odważna, a przede wszystkim, masz dużo siły w sobie no, i jak piszesz ... uśmiech, nigdy Cię nie opuszcza ... tak trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno z Twoim zdrowiem będzie ok :) Ja na zdrowie aż tak nie uważam, ale jak to się mówi "szlachetne zdrowie, nikt się nie dowie, jako smakujesz, aż się zepsujesz". Sama parę razy lądowałam w szpitalu i również ich nie lubię...
    Dużo zdrówka :)
    Ps. Piosenkę uwielbiam i często jej słucham :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zdrowie jest najważniejsze :) Ta piosenka ma coś w sobie :) Pozdrawiam :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....