Podziękowanie :)



 Kochani,
„Naj­wspa­nial­szym da­rem ja­ki mog­liśmy ot­rzy­mać od Życia
Jest możli­wość be­zin­te­resow­nej po­mocy Człowiekowi”
-Polineusz

Pragnę z całego serca podziękować Wszystkim Ludziom Dobrej Woli za okazane mi wsparcie oraz pomoc finansową w postaci 1%, która wpłynęła na moje subkonto w Fundacji.


Dzięki Waszej pomocy finansowej jestem coraz bliżej zrealizowania marzenia zakupu nowego wózka inwalidzkiego. Do uzbierania całej kwoty co prawda jest jeszcze daleko, ale budując coś wielkiego trzeba zacząć od ułożenia pojedynczych cegiełek.

Mam nadzieję, że w przyszłym roku również będę mogła liczyć na Waszą bezcenną pomoc. Daje mi ona ogromną szansę na powrót do samodzielności i zdrowia. 



 Kochani wesprzeć mnie możecie przez cały rok, nie tylko w czasie rozliczeń podatkowych więcej informacji jak mi pomóc znajdziecie w zakładce POMOC dla MNIE jak również na stronie Fundacji : SZYMECZEK MAGDALENA .
                                        
                                                                  Dziękuje <3


Magdalena Szymeczek-kolekcjonerka marzeń
<krupcia936>




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....