Blog Art Challange- "Cena własnego światopoglądu"

Witajcie Kochani,
jakiś czas temu zostałam nominowana przez cudowną osóbkę Czarna Mgiełka do wyzwania Blog Art Challange. Zabawa polega na tym, aby w dowolny dla siebie sposób przedstawić dany temat. Może być to zdjęcie, wiersz, felieton, rysunek wszystko co tylko wpadnie nam do głowy. Następnie nominować kolejne osoby i zadać im wymyślony przez siebie temat.



Moim tematem jest: "Cena własnego światopoglądu".
Długo zastanawiałam się nad tym tematem. Doszłam do wniosku, że ludzie, którzy mają swój światopogląd często bywają ludźmi samotnymi i zagubionymi w stworzonym przez siebie świecie. Nie chcę twierdzić, że są odrealnieni, lecz żyjący w świecie własnych myśli. Często bywają także ludźmi niezrozumianymi przez otoczenie. Nie mogą odnaleźć się w rzeczywistości, która ich otacza. Czy są dziwakami? Oczywiście, że nie. Bardziej określiłabym to, że są ludźmi nadmiar wrażliwymi, dostrzegającymi to co większość ludzi na co dzień nie widzi. Są z pewnością ludźmi odważnymi. Niestety nie każdy kto ma swój własny światopogląd, potrafi go bronić i przedstawiać swoje racje przed innymi. Większość podporządkowuje się reszcie tylko dlatego by nie czuć się odrzuconym, innym, gorszym. Moim zdaniem ludzie, którzy mają swój światopogląd i całkowicie się z nim utożsamiają są ludźmi, którzy wciąż czegoś poszukują. Trudno jest mi teraz jednoznacznie sprecyzować czego dokładnie poszukują, ale myślę, że przede wszystkim swojego miejsca na Ziemi jak i również otoczenia, które dzieliło by wspólne poglądy i wartości. Często bywa, że ceną jaką płacą ludzie posiadający swój światopogląd jest nieustanny lęk przed tym jak odbierze ich otoczenie.

Reasumując cena własnego światopoglądu według mnie to: samotność, zagubienie, niezrozumienie, odrzucenie, lęk.


Mój temat: "Jak rozumiesz znaczenie słowa "pasja"?"

Do zabawy zapraszam:
Z pasją na co dzień

Oczywiście zabawa nie jest obowiązkowa, ale zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w niej.

Buziaczki, 
Wasza Krupcia :*


Komentarze

  1. Bardzo ciekawe spostrzeżenia. To prawda ludzie ze swoim światopoglądem bywaja ludźmi samotnymi, bo czesto inni ich nie rozumieją. Ale też są ludzie,którzy cenią ich za to kim są i co myślą, więc tak czy siak warto byc sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak Klaro. Podziwiam ludzi, którzy nie boją się być sobą i nikogo nie udają. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba jak rozwinęłaś zadany temat :) Ujęłaś wszystko to co najważniejsze i doskonale opisałaś cenę własnego światopoglądu - samotność, niezrozumienie, wrażliwość, odwaga. Szczere mówiąc z osób, które odpowiedziały na zadany temat zrobiłaś to najlepiej :)
    Z chęcią napiszę coś na temat zadany przez Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku Kochana Mgiełko cieszę się, że udało mi się ująć ten temat w taki sposób jaki Ci się podoba :) Pisałam prosto z serca. To co czuję i myślę. Nic więcej Kochana. Z przyjemnością będę czekać na odpowiedź na zadany przeze mnie temat :) Buziaczki Kochana i trzymaj się cieplutko :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....