Radość życia :)

Witajcie Kochani!!! :)

Witam Was bardzo serdecznie po dłuższej mojej nieobecności.
Spowodowana ona była brakiem czasu i natłokiem różnych spraw.
Po śmierci Ani Przybylskiej dopadł mnie jakiś dołek i ciężko było mi się jakoś pozbierać.
Na szczęście już wszystko jest w porządku.

Tydzień temu wspólnie z Ukochanym byliśmy u naszych serdecznych znajomych
 na ich ślubie i weselu.
Zabawa była bardzo udana.
Poznałam wielu miłych i życzliwych ludzi.
Usłyszałam tak wiele cudownych słów związanych ze mną i moją niepełnosprawnością.

Najbardziej spodobały mi się te słowa:

" Cudownie jest patrzeć na osoby, od których szczęście bije z daleka"


Tak zgadzam się z tym w zupełności.
Cudownie jest patrzeć na szczęśliwych ludzi.
 Tak, jestem szczęśliwa i staram się cieszyć tym szczęściem.
Doceniam każdą chwilę jaką niesie mi los.
Staram się swoje szczęście i radość życia przekazać innym.

Niestety po weselu mojego Ukochanego już całkiem rozłożyło przeziębienie.
Chorował wcześniej, ale choróbsko dopadło go właśnie teraz i Biedulek leży w łóżeczku.
Aby choć troszkę umilić czas chorowania Ukochanemu postanowiłam troszkę po rozpieszczać Jego podniebienie.

Zupa pomidorowa z ryżem

Ziemniaczki, gulasz z mięskiem i mizeria

Budyń śmietankowy z dodatkiem kakao

I tak właśnie minął mi cały tydzień.
Na gotowaniu i troszczeniu się o chorego Ukochanego.
Na szczęście z dnia na dzień jest mu lepiej.

Życzę Kochani Wam miłego i udanego weekendu.
Buziaczki!!! :*

Wasza Krupcia :)




Komentarze

  1. Jesteś niesamowita, Kochana!!! :) będę to powtarzać zawsze i wszędzie!!! :) a razem z Twoim narzeczonym tworzycie przepiękną parę! :) Uwielbiam!!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Viv dziękuję jesteś wielka :* tak bardzo dziękuję za tak miłe słowa :*

      Usuń
  2. ja również Cię bardzo podziwiam i czerpię od Ciebie wiele optymizmu, bo naprawdę tym "zarażasz", wspaniała jesteś :)
    no i tylko pozazdrościć Twojemu Ukochanemu, że tak się o niego troszczysz, zdrówka dla niego i dla Ciebie również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję z całego serduszka za tak miłe słowa :*
      Brak mi słów :)

      Usuń
  3. ..Kochana Krupciu, wciąż to powtarzam i będę powtarzała - jesteś wspaniałą i niezwykłą Osobą.. podziwiam Cię we wszystkim Madziulko..! :**
    ..z Twoim Ukochanym tworzycie fantastyczną, przecudną parę! .. ogromnie mnie cieszy emanujące od Was szczęście ^^..

    - pozdrawiam Was najserdeczniej i życzę moc zdrówka.. na pewno Twój Ukochany szybciutko dojdzie do zdrowia, bo widać jak troszczysz się i dbasz o Niego.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana Mgiełko :*
      Nie wiem czym zasłużyłam sobie na tak miłe i piękne słowa :*
      Dziękuję :*

      Usuń
  4. Widać, że jesteście szczęśliwą kochającą się parą i pięknie razem wyglądacie. Nawet na zdjęciu widać tą bijącą od Was miłość :) A Twój Ukochany ma szczęście, że tak o niego dbasz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnicza Duszyczko życzę Tobie właśnie takiej miłości :*
      buziaczki Kochana :)

      Usuń
  5. Pięknie razem wyglądacie, Krupciu:) szczęście od Was promienieje:)
    nie zdziwiłabym się, gdyby Twój Ukochany nie palił sie do powrotu do zdrowia, mając tak wspaniałą opiekę;))))
    Zdrówka i wszystkiego naj dla Was!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"