Działamy :)

Witajcie Kochani Moi,

 wpadłam do Was na chwilę w przerwie pakowania się na jutrzejszy wyjazd na zawody do Wisły. Bardzo boję się tych Mistrzostw Polski, bo mam wrażenie, że nie jestem do końca przygotowana tak jakbym tego chciała. Jak dobrze wiecie miałam ciężki czas ostatnio zdrowotnie i bardzo napięty grafik.

Dla wszystkich, którzy chcieliby przyjechać na zawody i kibicować zawodnikom zapraszam w sobotę i niedzielę do Wisły:


Z prognoz meteorologicznych wynika, że w weekend pogoda ma być piękna, więc warto spędzić ten weekend poza domem :)


Pozostało tylko jeszcze 2 dni do końca głosowania w konkursie MISS POLSKI na wózku 2014.
Obecnie jestem 10, ale to bardzo szybko może się zmienic...
Dlatego jeszcze raz bardzo Was proszę o ponowne wysłanie na mnie sms o treści:
TC.JEDYNA.20
na nr 72068
koszt sms 2,46 zł
Na prawdę liczy się każdy głos.
Wszystko się zmienia jak w kalejdoskopie.
Glosować można do soboty włącznie.


Dziękuje Wam bardzo za pomoc w realizacji marzeń!!! <3

Ja niestety muszę już uciekac, bo czasu mało a obowiązków tak wiele do zrobienia.
Oczywiście w miarę możliwości dam Wam znac jak mi poszło na zawodach.
Więcej i pewnie szybciej ta wiadomośc będzie na moim profilu na FB.

Buziaczki Kochani!!!

Bardzo Was proszę trzymajcie kciuki za mnie i w miarę możliwości wysyłamy sms.
Bardzo Was o to proszę!!!

Wasza Krupcia :*

Komentarze

  1. Najważniejsze to żebyś uwierzyła w siebie :) Reszta pójdzie jak z płatka..Trzymam kciuki za złoto i za pierwszą 10 :))) Dasz radę , bo jak nie Ty , to kto ? :)
    Pozdrawiam serdecznie pani X

    OdpowiedzUsuń
  2. Krupciu na pewno dasz radę ze wszystkim :) Trzymam kciuki za pierwsze miejsce na zawodach i jak najlepszy wynik w konkursie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to trzymam kciuki za zawody, nie wątpię w Ciebie i Ty w siebie nie wątp :)
    wysłałabym, ale mam 0.14 PLN na koncie :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"