"Miłość wszystko zwycięża" - 1 sierpnia 2015- Nasz Dzień :)

Witajcie Kochani,
wracam do Was po dwutygodniowej przerwie.
Moja nieobecność wynikała z braku czasu, gdyż byłam bardzo zajęta organizacją oraz dopinaniem wszystkiego, co związane ze ślubem.
 I to nie byle jakim ślubem, lecz moim własnym.
Co poniektórzy śledzący mnie na portalach społecznościowych wiedzą już o tej wspaniałej wiadomości.
 Z radości nie wytrzymałam i oczywiście wczoraj musiałam się pochwalić.  

fot. Jakub Jonak

Dzień Ślubu był dla mnie najpiękniejszym dniem w życiu. 
Spełniły się moje najskrytsze marzenia.
Razem z moim Ukochanym jesteśmy już formalnie rodziną 
i nikt nam tego nie odbierze.
Nasza miłość miała wiele przeszkód do pokonania, wiele kłód do przeskoczenia.
Mimo tych wszelakich trudności nasza więź jeszcze bardziej się umacniała.
Aż pewnego dnia prawdziwa miłość zwyciężyła. 


Wierzę z całego serca, że jeśli będziemy się kochać tak jak teraz
 i wspierać wzajemnie to pokonamy wszystko :)
 Życzę Wam wszystkim spotkania takiej Miłości, jaka mnie spotkała. 
Każdy z nas na nią zasługuje.
Nie ważne jest wówczas nic:
ani niepełnosprawność, ani wykształcenie, ani pochodzenie.
 Nic, nic, nic się nie liczy tylko Wasza miłość i Wy.

fot. Jakub Jonak

 Tutaj przedstawiłam Wam taki mały przegląd zdjęć. Jak dostanę więcej postaram się kilkoma podzielić z Wami :)

Buziaki- Wasza Krupcia :*

 

Komentarze

  1. Gratulacje!! Dużo miłości życzę i sto lat :)
    Cieszę się Waszym szczęściem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz Kochana gratulacje! Pięknie wyglądaliście ❤ caluśki

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Wam nieprzemijającej miłości i szczęścia oraz wzajemnego szacunku i ściskam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety... Co za wiadomość...! Niespodziewana zupełnie, ale jaka cudowna i wspaniała... :)
    Madziuś, życzę Wam, aby Wasze wspólne życie było ścieżką usypaną z samych róż. By żadna, nawet najsilniejsza burza Was nie złamała. By Wasze wszystkie plany udało Wam się wspólnymi siłami wcielić w życie. Abyście nigdy nie pozwolili Waszej pięknej Miłości wygasnąć, lecz pielęgnowali ją każdego dnia. Bo nie ma nic cenniejszego, niż to co posiadacie - siebie nawzajem i to uczucie...
    Bardzo się wzruszyłam, bo znamy się już dwa lata (bądź co bądź to mnóstwo czasu, zwłaszcza w internetowym światku), a Ciebie Kochana traktuję jak najprawdziwszą Przyjaciółkę :* Jeszcze raz życzę Wam wspólnych lat pełnych szczęścia i uśmiechu :*

    PS. I tak po ludzku, bardzo Ci zazdroszczę... Ale wiesz, tak pozytywnie ;) ja mogę tylko pomarzyć o tym ważnym wydarzeniu w swoim życiu, bo jedno co wiem na pewno, to że ja panną młodą nie zostanę... Tym bardziej kibicuję Tobie, Madziu, abyś spełniła się w roli żony :)
    Tysiące buziaków dla Ciebie i dla Twojego już Męża (!!!!!), Piotra :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana moja Viv :* Dziękuję dziękuję z całego serduszka za tak piękne życzenia :* Aż mi się łezka w oczku zakręciła ;) Ty również Kochana spotkasz taka miłość na swojej drodze :) życzę Ci tego z całego serca :) ona Przychodzi niespodziewanie :) dziękuje, że jesteś Kochana :*

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ..ależ cudownie Magdalenko ^^ , co za fantastyczna wiadomość!
    ..ogromnie się cieszę i z całego serca życzę WAM wszystkiego NAJWSPANIALSZEGO !!!.. :) ..pięknie wyglądacie razem - jesteście cudowni..:)

    - pozdrawiam najserdeczniej.. ;)**
    [szept mgiełki]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje dziękuję dziękuję ślicznie Kochana Mgiełko :*

      Usuń
  7. Wspaniała wiadomość! Serdecznie gratuluję i życzę Wam samych radosnych dni! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krupciu ale wspaniała wiadomość! :)))
    Życzę Wam z całego serca szczęścia, miłości aż po grób, wielu radości, aby wszelkie smutki i gorsze chwile omijały Was szerokim łukiem, abyście tak jak dotąd stawiali czoła wszelkim przeszkodom.
    Bardzo ucieszyła mnie ta wiadomość, bo Wasz związek pokazuje, że prawdziwa miłość istnieje :)
    Tak jak Viv pozazdrościłam Ci tego dnia, ale również w tym pozytywnym znaczeniu tego słowa, bo dla mnie wizja własnego ślubu jest nierealna.
    Jeszcze raz szczere gratulacje dla Ciebie i Twojego Męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Tajemnicza Duszyczko dziękuje za tak piękne słowa :) aż łezka w oku mi się zakręciła... Kochana ja Tobie przede wszystkim życzę zdrówka :* buziaczki :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....