Osobisty przegląd wydarzeń Roku 2015 -małe podsumowanie :)

Witajcie Kochani,
trudno w to uwierzyć, ale pozostało już tylko dwa dni do zakończenia tego roku... Właśnie teraz jest ten czas na podsumowania, refleksje nad tym co udało nam się zrealizować i nad tym co jeszcze jest przed nami. Pomyślałam sobie, że zrobię dla siebie takie małe podsumowanie tego roku.  Zapraszam Kochani na mój osobisty przegląd wydarzeń Roku 2015 :)


Dla mnie ten rok było wyjątkowym rokiem pełnym przeplatanych zbiegów wydarzeń i tych dobrych i tych złych. Na pewno jednym z najpiękniejszych momentów mojego życia był nasz Ślub :) Dla każdej kobiety jest to wyjątkowy dzień w życiu, ale dla kobiety tak jak ja niepełnosprawnej, poruszającej się na wózku jest to jeszcze coś większego. Mam wiele koleżanek, które mimo wielu osiągnięć zawodowych i spełnionych marzeń nadal poszukują tą swoją drugą połówkę. Ja jestem szczęściarą. Nie szukałam, a znalazłam. W głębi duszy wierzyłam i żyłam przekonaniem, że gdzieś tam znajduje się ten mój książę. I tak właśnie było. Moja wiara i intuicja mnie nie zawiodły. Choć nasza miłość nie była łatwa, a nasza droga z wielu powodów kręta, to i tak ostatnie słowa należały właśnie do niej- Prawdziwa Miłość zawsze zwycięża i pokonuje wszelkie trudności: odległość, uprzedzenia, niepełnosprawność..



Moim drugim największym sukcesem tego roku był oczywiście mój nowy rekord życiowy 47 kg ustanowiony w Wiśle na Mistrzostwach Polski Osób Niepełnosprawnych w podnoszeniu ciężarów. Wiele lat pracowałam na ten sukces. Wiele razy niestety nie mogłam się realizować i spełniać w sporcie tak jakbym tego chciała głównie z powodów zdrowotnych oraz braku możliwości trenowania. Dlatego też ten wynik tak wiele dla mnie znaczy. 


Oczywiście ogromnym sukcesem były dla mnie wyróżnienia sportowe jakie otrzymałam :) Znaczą dla mnie bardzo wiele. Cieszy mnie to, że moja praca nie idzie na marne i zauważają ją inni. Jest to coś pięknego i bezcennego.



Oczywiście do ciekawszych doświadczeń w moim życiu zaliczam udział w projekcie "Moda bez ograniczeń" i mój udział w pokazie w roli modelki :) Niesamowite przeżycie, które pokazało mi gdzie jest moje  miejsce. Najlepiej czuje się na siłowni i na zawodach ze sztangą w dłoni. To jest właśnie to co sprawia mi ogrom radości. Choć lubię czuć się kobieco to jednak duch sportowca odzwierciedla moje prawdziwe ja. Jedno z drugim przecież może iść w parę.




 Jednym z gorszych momentów w tym roku był złapanie kontuzji prawej ręki... Niestety sprawa mimo leczenia nie jest zakończona. I to mnie troszkę dołuje. Nie jestem w stanie normalnie robić treningów. Nie wspomnę już o wykonywaniu codziennych czynności.... Dla kogoś, kto ma sparaliżowane nogi i porusza się na wózku ręce stanowią również nogi. Bez nich nie jestem w stanie nic zrobić. Jestem całkowicie zależna od drugiej osoby. Zwłaszcza, że  jestem prawo ręczna. Może i to również jest przyczyną moich ostatnich spadków nastroju oraz motywacji do działania. 



A Wam Kochani, jak minął ten rok? Mam nadzieję, że był dobry :)
Życzę Wam z całego serca, aby przyszły Nowy Rok był jeszcze lepszy niż ten mijający. Życzę Wam, abyście spełniali się zawodowo i  prywatnie. Życzę Wam abyście byli szczęśliwi. Nigdy się nie poddawajcie i walczcie o swoje marzenia. One nadają sens Waszemu życiu.
Buziaczki Kochani :*
Wasza Krupcia :)


Linki do dzisiejszego postu:

Zapraszam również :

https://www.instagram.com/krupcia936/



Snap: krupcia936



Komentarze

  1. Ja od połowy roku staczam się jak pączek z przeładowanej tacki :D Ale u mnie tak właśnie wygląda życiowa równowaga, Ty też ją zachowałaś, nie zawsze może być dobrze. W 2016 czas na kolejne sukcesy, i tego oraz zdrowia i mocy Ci życzę! Pozdraski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana myślę, że równowaga jest najważniejsza w życiu :) Pozdrawiam Cię Kochana serdecznie i życzę szczęśliwego Nowego Roku :*

      Usuń
  2. Jesteś wielką motywacją. I dowodem chcieć to móc! Tak trzymaj! Szczęśliwego Nowego Roku i życzę aby był jeszcze lepszy od poprzedniego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie:* Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę :)

      Usuń
  3. Moja droga oby Nowy Rok był równie owocny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Tobie również dużo zdrowia i szczęścia. Wielu radosnych chwil życzę :* Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę :)

      Usuń
  4. .. Magdalenko, Cudowna Istotko, życze Tobie i Twoim Bliskim Szczęśliwego Nowego Roku 2016,
    i każdego dnia moc cudownych chwil, ogrom zdrówka soczystych kropelek szczęscia.. :) :**

    [szept mgiełki]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie Kochana <3 Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę :) Oby Nowy Rok był jeszcze lepszy :*

      Usuń
  5. Myślę, że 2015 rok możesz mimo wszystko zaliczyć jednak jako rok na plus, a z całego serca życzę Ci, aby 2016 był jeszcze lepszy! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Tobie również życzę aby Nowy Rok był jeszcze lepszy :* Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę :)

      Usuń
  6. Powiedziałabym, że na bogato ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytając Twoje podsumowanie myślę, że rok 2015 możesz spokojnie zaliczyć do udanych, a że oprócz szczęścia w miłości i sukcesów w sporcie znalazła się w nim kontuzja - cóż raz ma się z górki, raz pod górkę, jakieś kłopoty, problemy muszą być, bo jednak one są częścią życia i dzięki nim człowiek docenia to co ma.
    W tym nowym 2016 roku życzę Ci jeszcze więcej miłości ( o ile to możliwe :) ), kolejnych sukcesów w sporcie, abyś pobijała kolejne rekordy życiowe, zdobywała kolejne medale, dużo dużo zdrowia, bo sama wiesz jak ono jest w życiu ważne, wyleczenia tej kontuzji ręki i tyle radości z życia i pogody ducha ile miałaś do tej pory, bo Ty zarażasz innych optymizmem i radością z życia :)
    Wszystkiego najlepszego w tym 2016 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuje ślicznie za tak piękne życzenia :* ja Tobie również życzę wszystkiego najlepszego, spokoju ducha, miłości i radości z dnia codziennego :* Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę :)

      Usuń
  8. Piękne podsumowanie, gratuluję,szczególnie Miłości,bo to ona jest najważniejsza i napędza do działania. gratuluję pracy, wytrwałości, siły - nigdy nie przestanę Cię podziwiać,jesteś WSPANIAŁA!!!
    zawsze tym dobrym doświadczeniom towarzyszą jakieś upadki, ale dzięki nim docenia się chwile szczęścia :)
    życzę Ci kolejnych sukcesów, cudownych ludzi wokół Ciebie i dalszej kwitnącej miłości :) wszystkiego najpiękniejszego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie za tak piękne życzenia :* ja również życzę wszystkiego dobrego , wiele cudownych chwil radości na ten Nowy Rok :) Pozdrawiam i buziaki przesyłam :*

      Usuń
  9. Kochana, wszystkiego dobrego na ten nowy rok! :*
    Gratuluję Ci osiągniętych sukcesów i życzę, aby ten rok przyniósł ich jeszcze więcej! Będę trzymać kciuki!
    Dużo miłości dla Ciebie i męża <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci ślicznie Kochana Pati :* Tobie również wszystkiego najlepszego Ci życzę <3 :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....