Tydzień pełen wrażeń :)

Witajcie Kochani :)
Przyszła wiosna, a z wiosną chęć działania.
Może jeszcze nie jest to taka wiosna, o której marze od dość dawna, ale mimo tego jestem pełna energii i pozytywnego myślenia.
Wiem, że mało mnie tutaj, ale mam wiele różnych działań i projektów w których biorę udział.

W tym tygodniu odbędą się dwa ważne dla mnie wydarzenia.
Z obu jestem prze szczęśliwa, że mogę brać w nich udział.
Oba wiele dla mnie znaczą i z pewnością są moją życiową przygodą, która zostanie w mojej pamięci na długo :)

Pierwsze wydarzenie, o którym już Wam wspominałam w poprzednim poście jest to Gala Finałowa z projektu "Moda bez ograniczeń".
Wczoraj właśnie byłam razem z Marzenką- uczestniczką tak jak ja w warsztatach Metamorfoz u fryzjera- przesympatycznego Matusza Kesnera, który poprawił na włoski, abyśmy mogły czuć się na Gali jak gwiazdy i wyglądały jak milion $$ :)
Tak mówi Wero Wysoczyńska koordynatorka projektu :P

Mój Ukochany w roli paparazzi czuje się jak rybka w wodzie :)
Moja mina bezcenna :)
Oczywiście byłam gotowa na zmianę, ale....

Pamiątkowa fotka z Matuszem Kesnerem- stylista fryzur oraz jego asystentką (imienia niestety nie pamiętam :( )
A tutaj nasza czwóreczka:
Marzenka- cudowna osóbka, uczestniczka metamorfoz, od niej mamy właśnie naszą cudowną Słodką kicię :)
Stylista fryzur Mateusz Kesner i jego asystentka oraz ja w nowej fryzurce :)

Do soboty coraz mniej czasu i powoli zaczyna dopadać mnie stres związany z Galą.

Jednak wcześniej czeka mnie jeszcze jedna wyjątkowa Gala Sportów:

Małopolski Laur Sportu 2015 :)

W Gali biorą udział zawodnicy, trenerzy, działacze, kluby którzy są wyróżnieni przyznaniem im nagrody za całe ich osiągnięcia sportowe, dawanie przykładu innym, promowanie sportu wśród zawodników zarówno sprawnych jak niepełnosprawnych.
W zeszłym roku nagrodę z mojego klubu "Start Tarnów" odbierał mój wspaniały Ukochany, Marzenka Łazarz oraz nasz Trener Bogusław Szczepański.
W tym roku również i ja będę brała udział w tej uroczystej Gali.
Jest to dla mnie wyjątkowe przeżycie :)
Już nie mogę się doczekać :)

W zeszłym roku było tak:


Mój Ukochany odbiera nagrodę w 2:07 minucie :)
Jestem bardzo dumna z mojego Mistrza :)

Gala odbędzie się w czwartek o godz. 14 w ICE KRAKÓW Congress Centre - w Centrum Kongresowym. W tym samym miejscu również ma się odbyć Gala Finałowa w sobotę.

Tak jak widać Kochani tydzień pełen wrażeń :)

Buziaczki Kochani!!!!

Wasza Krupcia :*





Komentarze

  1. Ale fajnie! Pozazdrościć :)
    Cieszę się, że czeka Cię tak wiele miłych i niezapomnianych chwil! Nie mogę już się doczekać na relacji :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą :) mogą być jedynie z małym opóźnieniem :P
      Buziaczki Kochana :*

      Usuń
  2. Szaleństwo! Ja jak mam dni pełne wrażeń, to potem przez tygodnie nie mogę dojść do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he, he dobre :) zobaczymy jak będzie u mnie :)
      Buziaczki Chinasko :*

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia...cudnie wyszłaś!
    Łap chwile piękne...oby było ich jak najwięcej dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze widzieć Cię uśmiechniętą, Krupciu :) Fajna stylizacja :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pozytywnie :D Fajna fryzura, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....