Święta, święta.... :)

Witajcie Kochani :)

Święta, święta i po świętach. Tyle czasu poświęcamy na przygotowania, a sam czas świąteczny tak szybko mija, że człowiek za nim się obejrzy to już trzeba wracać do rzeczywistości.

Mi święta minęły fajnie. Dużo odpoczywałam, nadrabiałam zaległości filmowe
i oczywiście pałaszowałam przygotowane dania. 
Nie byłam tutaj obecna fizycznie, gdyż chciałam święta całkowicie poświęcić rodzinie i Ukochanemu. Jest to dla mnie wyjątkowy czas, który chce dzielić z najbliższymi i móc się oderwać od tej całej gonitwy i pośpiechu jaki panuje na co dzień.
Zwłaszcza, że najbliższy czas jest dla mnie bardzo intensywny.
O tym wszystkim opowiem Wam już wkrótce :)

A Wy Kochani, jak spędziliście święta?

Ja jedynie na co mogę narzekać to pewnie tak jak wszyscy - pogoda... 
Liczę, że wiosna przyjdzie szybko i zapomnimy o tej zimowej wpadce wiosną :)




Buziaczki!!!

Krupcia :)


Komentarze

  1. Ja jestem szczęśliwa, że te święta tak szybko minęły :) bo ile można jeść :) wszystkiego dobrego Kochana :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana teraz po kilkudniowej wyżerce dobrze się wziąć za jaką aktywność fizyczną i wszystko wróci do normy :))))
      Buziaczki Doluś!!!! :*

      Usuń
  2. Ahh, święta. To teraz dodatkowy tydzień pokuty na siłowni. Na pogodę narzekać nie mogę, cały czas po 15-20 stopni ♥
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wooow Kochana mnie tak pogoda nie rozpieszcza :) u mnie zimno ok.5 stopni i pada.... szaro, buro i do bani....
      Czekam na wiosnę :)))) Buziaczki :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Zdrowy egoizm

Kilka słów wyjaśnień....