Marzenia się spełniają - projekt "Moda bez ograniczeń"

Witajcie Kochani :)

Pamiętacie projekt "Moda bez ograniczeń" organizowany przez Fundację Hipoterapii, w którym jesienią brałam udział. Uczestniczyłam w warsztatach motywacyjno-stylizacyjnych oraz w metamorfozach wspólnie ze Zosią Ślotałą.

 Linki związane z moimi wrażeniami z warsztatów:





I właśnie w następny weekend 18 kwietnia odbędzie się Gala Finałowa tego projektu, w którym wspólnie z innymi uczestniczkami projektu będziemy brały udział jako modelki.



Moda nie zna ograniczeń i właśnie ten projekt ma na celu przełamać panujące stereotypy. 
Na jednym wybiegu spotkają się osoby z niepełnosprawnością i znakomite osobowości świata mody.
Zostaną zaprezentowane stroje znanych projektantów:

Gosi Baczyńskiej, Roberta Kupisza, Zuo Corp, Joanny Klimas, Evy Minge, Lany Nguyen, Macieja Sieradzky’ego, Blessus oraz Dream Nation, Tomasza Karcza, Lewanowicz
 
Więcej o projekcie i wydarzeniach związanych z nim możecie przeczytać tutaj:


My osoby niepełnosprawne również jak sprawne osoby interesujemy się modą, wizażem.
Chcemy dobrze wyglądać i dobrze się czuć.
Jesteśmy kobietami i chcemy podkreślać swoją kobiecość.
Mamy prawo do tego, tak samo jak każda inna kobieta.

Kiedyś marzyłam o tym, aby móc się poczuć jak modelka i zobaczyć ten cały świat od środka.
Projekt "Moda bez ograniczeń" umożliwił mi to i właśnie w sobotę spełni się jedno z moich marzeń.
I jak tu nie wierzyć, że marzenia się spełniają???? :)


Buziaczki Kochani :)

Wasza Krupcia :*

Komentarze

  1. Jestem pewna, że będziesz najwspanialszą modelką tego wydarzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana Viv :* tam będzie wiele pięknych i wspaniałych modelek :)

      Usuń
  2. Kochana życzę ci wspaniałej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę!!! Spełniają się, to fakt. Tylko nie można przestać wierzyć. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej! :3 Zrobisz jakąś fotorelację? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście planuje tak zrobić :) O ile mój fotograf nie nawali ;)
      Buziaczki :*

      Usuń
  5. marzenia się spełniają.
    moje marzenie prezenterskie się spełniło
    http://poeta112.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) trzymam kciuki, aby pozostałe marzenia również się spełniły :*

      Usuń
  6. cudowna wiadomość! marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia i Ty jesteś tego przykładem. czekam na Twoje wrażenia, powodzenia, pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Ja również jestem podekscytowana i już nie mogę doczekać się soboty :)))
      Buziaczki :*

      Usuń
  7. SLiczne zdjecie
    ciesze sie razem z Toba
    spelniaj wszystkie swoje marzenia
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....