Małopolski Laur Sportu :)

"Dla mnie sport to coś więcej niż ciężkie tre­nin­gi, me­dale i zwy­cięstwa. To sposób wy­rażania siebie, coś bez cze­go mo­je życie nie ma sen­su. Każdy po­winien od­na­leźć swój świat w którym czu­je się dobrze. "

Witajcie Kochani!!!

Dziś chcę podzielić się z Wami moją radością.
Wczoraj na Gali "Małopolski Laur Sportu" zostały docenione moje dotychczasowe osiągnięcia sportowe, a zwłaszcza wyniki sportowe jakie uzyskałam w ubiegłym roku.


Jestem bardzo szczęśliwa z tego wyróżnienia. 
Jest to dla mnie nagroda za ciężką pracę na treningach przez lata i wielka mobilizacja do jeszcze cięższej pracy. 
Sport,a w szczególności ciężary, które uprawiam są dla mnie nie tylko aktywnością fizyczną, lecz pasją jaką wykonuje z przyjemnością. Choć tak naprawdę jest to ciężka praca fizyczna i psychiczna.
Sport jest emocją, którą dodaje barw mojemu życiu.



Oczywiście ta nagroda nie jest tylko moją zasługą, ale również zasługą osób dzięki którym zaczęłam trenować oraz osób, które są przy mnie obecnie i mnie wspierają:
- Trener Ryszard Tomaszewski ( mój pierwszy trener, u którego zaczęłam uprawiać ciężary )
- Trener Bogusław Szczepański (mój obecny trener klubu "Start Tarnów)
- mój Ukochany Piotr Szymeczek oraz moja przyjaciółka Alicja Więch


Nagrodę również otrzymał m.in. mój Ukochany :)

Miłego weekendu Kochani!!!!

Wasza Krupcia :*



Komentarze

  1. Gigantyczne gratulacje ode mnie !!

    :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sport naprawdę potrafi leczyć. Ciało się męczy a dusza odpoczywa. Gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj potrafi potrafi leczyć i ciało i duszę :)
      Dziękuje Chinasko :*

      Usuń
  3. Asiu mam na imię Madzia :)))
    Dziękuje bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę z Twojego każdego - nawet najmniejszego sukcesu:* mocno Ci kibicuję i trzymam za Ciebie Sloneczko kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Kochana!!! :*
      To wiele dla mnie znaczy i motywuję do jeszcze większej pracy nad sobą i nad tym, aby w życiu być szczęśliwym :)

      Usuń
  5. Gratulacje! ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....