Liebster Award 2015 :)

Witajcie Kochani :)
 Z okazji iż już mamy 1 kwietnia - Prima Aprilis. Dziś troszkę nietypowo.
Mam nadzieję, że Facebookowicze nie pogniewają się za mały żarcik z mojej strony :)

Prima Aprilis Kochani!!! <3

 Nie zamierzam kończyć blogować i pisać dla Was.
To jest to co kocham w życiu i nie chcę z tego rezygnować!!! :)

Zostałam nominowana do zabawy Liebster Award 
przez Szpunkę- autorkę bloga: My strange world.
Zabawa polega na tym, że osoba nominowana odpowiada na 11 pytań, 
a później sama zadaje nowe pytania wybranym blogerom.
Oto moje odpowiedzi na pytania od Szpunki :)

1.Czemu zaczęłaś pisać bloga? 

Blog zaczęłam pisać, gdyż czułam się samotna i chciałam się komuś wygadać. Na początku blog miał rolę pamiętnika. Zbiegiem czasu przyjął obecną formę.

2.Co jest Twoim celem w życiu?


Chciałabym być szczęśliwa i spełniona pomimo przeciwności losu.
Mieć kochającą rodzinę. Robić w życiu to co sprawia mi najwięcej radości.

3.Jakie masz motto życiowe? 

„Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest;

nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.”

Jan Paweł II

"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca. "
Paulo Coelho

"Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie is­tnieje żaden powód do miłości. "
 Paulo Coelho

4.Jakie masz priorytety w życiu?

Dla mnie najważniejsza jest rodzina i mój Ukochany.
Ważne dla mnie jest zdrowie moje i moich bliskich.

5.Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem "pieniądze szczęścia nie dają". Uzasadnij swoją odpowiedź.
 
W pełni się zgadzam z tym stwierdzeniem. Można mieć pieniądze, ale jak nie będzie się miało zdrowia to nic nie będzie się miało.
Tak samo jak uważam, że prawdziwej miłości nie da rady kupić za pieniądze.
Można mieć wszystko, ale ja nie będzie się miało zdrowia i miłości wówczas tak naprawdę nie ma się nic.

6.Kto jest dla Ciebie najważniejszy w życiu?

Jak już wcześniej wspomniałam mój Ukochany oraz moja rodzina.

7.Czy jesteś zadowolona ze swojego życia i tego co w nim do tej pory osiągnęłaś?

Myślę, że tak jestem zadowolona ze swojego życia i z tego co w nim osiągnęłam.
Mimo przeróżnych trudności losu wyrosłam na uczciwą i wrażliwą osobę, kochającą ludzi i świat. Mam marzenia i staram się je realizować.
Kocham życie i szanuje je.
Doceniam wszystko, co osiągnęłam w życiu.

8.Gdybyś mogła wyjechać z kraju, gdzie byś pojechała? (Mówię o wyjeździe na stałe)


Byłaby to Hiszpania bądź kraje Ameryki Południowej i Środkowej np. Meksyk bądź Peru czy Kolumbia. Uwielbiam język hiszpański. Podoba mi się bardzo kultura i tradycja wyżej wymienionych krajów. Fascynują mnie ludzie tam zamieszkujący oraz ich sposób bycia.

9.Gdybyś mogła coś w sobie zmienić, co by to było?

Chciałabym umieć mniej się przejmować tak wszystkim. Jestem osobą wrażliwą i wiele spraw mnie stresuje. Dużo rzeczy biorę również do siebie i martwię się tym na zapas.

10.Co sądzisz o tatuażach i kolczykach?

W małych ilościach jestem za. Jednak jak jest tego wszystkiego za dużo to nie podoba mi się taki efekt.

11.Należysz do jakiejś subkultury? Jak tak to jakiej? 

Nie. Nigdy nie należałam do żadnej subkultury.


Moje pytania zadam wybranym blogerom już w niedługim czasie :)

Buziaczki Kochani!!!! :*

Krupcia :)

P.s udało Wam się kogoś dziś wkręcić???

Komentarze

  1. Bardzo prawdziwe odpowiedzi :) Pozdrawiam Krupciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odpowiedzi :) a co do prima aprilisowych żartów - nikogo nie nabrałam, ale też nie dałam się nikomu nabrać ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej, tak mi miło, że odpowiedziałaś ♥
    1.04 - nie ufam tego dnia nikomu, nawet sobie, a co do robienia żartów to jakoś tak niekoniecznie mnie do tego ciągnie. Jak coś robić to z pompą, a w tym roku jakoś tak brak motywacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Szpunko z wielką przyjemnością odpowiedziałam na pytania od Ciebie :)
      Pogoda i aura za oknem zabiera nam motywację do wszystkiego...
      Buziaczki:*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy egoizm

Z życia wzięte...- refleksje po filmie "Wołyń"

Kilka słów wyjaśnień....